Veřejná zakázka: Zvýšení kapacity trati Nymburk - Mladá Boleslav, 2. stavba

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1392
Systémové číslo: P17V00001381
Evidenční číslo zadavatele: 23274/2017-SŽDC-SSZ-OVZ
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 15.12.2017
Nabídku podat do: 20.02.2018 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Zvýšení kapacity trati Nymburk - Mladá Boleslav, 2. stavba
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem díla je zhotovení stavby „Zvýšení kapacity trati Nymburk – Mladá Boleslav, 2. stavba“. Stavba je navržena jako rekonstrukce stávající železniční trati. Stávající železniční trať je jednokolejná a neelektrifikovaná. V řešeném úseku se nacházejí železniční stanice Veleliby a Čachovice. Nejvyšší traťová rychlost je 100 km/h s omezením ve většině úseku. Dovolená traťová třída zatížení je C3 (20 t na nápravu; 7,2 t na běžný metr). Traťové zabezpečovací zařízení je typu automatické hradlo bez oddílových návěstidel, ve Velelibech je reléové zabezpečovací zařízení, v Čachovicích mechanické. Rádiové spojení zajišťuje systém TRS. Užitečná délka kolejí je v Čachovicích 452–488 m.
Železniční svršek je převážně stáří 25–40 let, lokálně ve vedlejších kolejích až 56 let. Některé manipulační koleje jsou vyloučené. Kolejové lože je místy znečištěné, dochází k tvorbě zbahnělých míst. Odvodnění železničního spodku je zanedbané nebo neexistuje. Nástupiště jsou úrovňová s přístupem přes koleje. Některé mostní objekty čelí statickým poruchám.
Během stavby bude ve vhodných situacích využito dosavadního majetku. Zabezpečovací zařízení využije stávající automatické hradlo pro úsek Veleliby – Straky, přejezdová zabezpečovací zařízení a kabelizaci v úseku Čachovice – Luštěnice-Újezd. Demontovaný kolejový rošt, který na základě provedené předkategorizace a interních předpisů SŽDC vyhoví pro další použití, bude předán správci. Část materiálu bude využita do vedlejších kolejí v ŽST Čachovice. Budou využity dílce zánovního přejezdu. Vytěžený štěrk z kolejového lože bude v omezené míře dle možností navrženého postupu výstavby vytříděn od jemné frakce a použit do tělesa nástupišť a drážních stezek. Vytěžené zeminy budou v možné míře použity do náspů, humózní vrstvy poslouží k zatravnění nových svahů. Skrytá ornice na zabíraných pozemcích bude rozprostřena na okolní polnosti.
Veřejná zakázka je součástí BIM pilotních projektů v souladu s „Plán pro rozšíření využití digitálních metod a zavedení informačního modelování BIM pro dopravní stavby“, Státní fond dopravní infrastruktury, 09/2017.
Bližší specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je upravena v dalších částech zadávací dokumentace.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 341 553 960 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Správa železnic, státní organizace
  • IČO: 70994234
  • Poštovní adresa:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Název oddělení: Stavební správa západ
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2020-000638

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Stavební správa západ
Sokolovská 1955/278
190 00 Praha 9

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Písemná zpráva zadavatele Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele.pdf 887.02 KiB

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky