Veřejná zakázka: Zvýšení kapacity trati Nymburk - Mladá Boleslav, 2. stavba

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1392
Systémové číslo: P17V00001381
Evidenční číslo zadavatele: 23274/2017-SŽDC-SSZ-OVZ
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 15.12.2017
Nabídku podat do: 20.02.2018 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Zvýšení kapacity trati Nymburk - Mladá Boleslav, 2. stavba
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem díla je zhotovení stavby „Zvýšení kapacity trati Nymburk – Mladá Boleslav, 2. stavba“. Stavba je navržena jako rekonstrukce stávající železniční trati. Stávající železniční trať je jednokolejná a neelektrifikovaná. V řešeném úseku se nacházejí železniční stanice Veleliby a Čachovice. Nejvyšší traťová rychlost je 100 km/h s omezením ve většině úseku. Dovolená traťová třída zatížení je C3 (20 t na nápravu; 7,2 t na běžný metr). Traťové zabezpečovací zařízení je typu automatické hradlo bez oddílových návěstidel, ve Velelibech je reléové zabezpečovací zařízení, v Čachovicích mechanické. Rádiové spojení zajišťuje systém TRS. Užitečná délka kolejí je v Čachovicích 452–488 m.
Železniční svršek je převážně stáří 25–40 let, lokálně ve vedlejších kolejích až 56 let. Některé manipulační koleje jsou vyloučené. Kolejové lože je místy znečištěné, dochází k tvorbě zbahnělých míst. Odvodnění železničního spodku je zanedbané nebo neexistuje. Nástupiště jsou úrovňová s přístupem přes koleje. Některé mostní objekty čelí statickým poruchám.
Během stavby bude ve vhodných situacích využito dosavadního majetku. Zabezpečovací zařízení využije stávající automatické hradlo pro úsek Veleliby – Straky, přejezdová zabezpečovací zařízení a kabelizaci v úseku Čachovice – Luštěnice-Újezd. Demontovaný kolejový rošt, který na základě provedené předkategorizace a interních předpisů SŽDC vyhoví pro další použití, bude předán správci. Část materiálu bude využita do vedlejších kolejí v ŽST Čachovice. Budou využity dílce zánovního přejezdu. Vytěžený štěrk z kolejového lože bude v omezené míře dle možností navrženého postupu výstavby vytříděn od jemné frakce a použit do tělesa nástupišť a drážních stezek. Vytěžené zeminy budou v možné míře použity do náspů, humózní vrstvy poslouží k zatravnění nových svahů. Skrytá ornice na zabíraných pozemcích bude rozprostřena na okolní polnosti.
Veřejná zakázka je součástí BIM pilotních projektů v souladu s „Plán pro rozšíření využití digitálních metod a zavedení informačního modelování BIM pro dopravní stavby“, Státní fond dopravní infrastruktury, 09/2017.
Bližší specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je upravena v dalších částech zadávací dokumentace.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 341 553 960 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Správa železnic, státní organizace
  • IČO: 70994234
  • Poštovní adresa:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Název oddělení: Stavební správa západ
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2020-000638

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Stavební správa západ
Sokolovská 1955/278
190 00 Praha 9

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky