DBID: 9378
Systémové číslo: P21V00000429 Evidenční číslo zadavatele: 63921030
Datum zahájení:
12.03.2021
Nabídku podat do:
06.04.2021 08:00
Název, druh zakázky a popis předmětu
Název: Oprava trati v úseku Bystřice nad Pernštejnem – Rožná – II. etapa
Druh zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Cílem je zvýšení bezpečnosti provozování drážní dopravy, zvýšení komfortu jízdy, odstranění defektoskopicky vadných kolejnic a vadných pražců, oprava přejezdu a mostů.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
podlimitní sektorová VZ s uveřejněnou výzvou
Režim zakázky:
mimo režim ZZVZ
Předpokládaná hodnota:
33 814 948 Kč bez DPH
Místo plnění
Kraj Vysočina
Žďár nad Sázavou
Zadavatel
Úřední název: Správa železnic, státní organizace
IČO: 70994234
Poštovní adresa: Dlážděná 1003/7
11000 Praha
Název oddělení:
Oblastní ředitelství Brno
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2020-000638
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spravazeleznic.cz)
Železniční svršek - výměnu železničního svršku traťové koleje , která bude provedena včetně pročištění resp. výměny štěrkového lože v km 65,900-66,945. Dojde k výměně stávajících pražců za nové ocelové pražce Y s rozdělením „k“ (rozevření 650 mm). Kolejnice budou nové v km 65,900-66,920 tvaru 49 E1.
Železniční spodek - Obsahem je především zlepšení stavu odvodnění, drážních stezek a odtěžení přebytečného materiálu. Budou čištěny příkopy, aby plnily svou funkci. Pražcové podloží je navrženo jako Typ 1, tedy železniční svršek bude přímo uložen na ukloněné zemní pláni. Zesílená konstrukce pražcového podloží je řešena v rámci stavebních objektů přejezdů.
Minimální šířka drážní stezky bude 400 mm. V místech, kde by nebyla minimální šířka drážní stezky dodržena přirozeně, bude rozšířena gabiony.
Umělé objekty – oprava mostů v km 67,210 a v km 67,322.
Železniční přejezdy – oprava přejezdů v km 65,952, v km 66,247, - Obsahem je výměna stávající přejezdové konstrukce za novou plně rozebíratelnou plastbetonovou konstrukci uloženou na patě kolejnic a na závěrných zídkách.