Název: | Oprava trati v úseku Bystřice nad Pernštejnem – Rožná – II. etapa |
---|---|
Číslo jednací ve SpSl | 4961/2021-SŽ-OŘ BNO-NPI |
Popis: | Železniční svršek - výměnu železničního svršku traťové koleje , která bude provedena včetně pročištění resp. výměny štěrkového lože v km 65,900-66,945. Dojde k výměně stávajících pražců za nové ocelové pražce Y s rozdělením „k“ (rozevření 650 mm). Kolejnice budou nové v km 65,900-66,920 tvaru 49 E1. Železniční spodek - Obsahem je především zlepšení stavu odvodnění, drážních stezek a odtěžení přebytečného materiálu. Budou čištěny příkopy, aby plnily svou funkci. Pražcové podloží je navrženo jako Typ 1, tedy železniční svršek bude přímo uložen na ukloněné zemní pláni. Zesílená konstrukce pražcového podloží je řešena v rámci stavebních objektů přejezdů. Minimální šířka drážní stezky bude 400 mm. V místech, kde by nebyla minimální šířka drážní stezky dodržena přirozeně, bude rozšířena gabiony. Umělé objekty – oprava mostů v km 67,210 a v km 67,322. Železniční přejezdy – oprava přejezdů v km 65,952, v km 66,247, - Obsahem je výměna stávající přejezdové konstrukce za novou plně rozebíratelnou plastbetonovou konstrukci uloženou na patě kolejnic a na závěrných zídkách. |
Jméno souboru: | ZD.zip |
---|---|
Velikost: | 104.89 MiB |
Aktuální verze souboru: | 12.03.2021 06:37:53 |
Otisk MD5: | f7a1e708cd74b27b97ae8efbcd69994e |
Otisk SHA256: | dbd301d001cf7474df233438dbb55606cb859ed2f26cbeb5b046884557d2ce37 |
Datum | Název | Popis | Typ dokumentu | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|---|---|
12.03.2021 06:37:53 | Oprava trati v úseku Bystřice nad Pernštejnem – Rožná – II. etapa |
Železniční svršek - výměnu železničního svršku traťové koleje , která bude provedena včetně pročištění resp. výměny štěrkového lože v km 65,900-66,945. Dojde k výměně stávajících pražců za nové ocelové pražce Y s rozdělením „k“ (rozevření 650 mm). Kolejnice budou nové v km 65,900-66,920 tvaru 49 E1. Železniční spodek - Obsahem je především zlepšení stavu odvodnění, drážních stezek a odtěžení přebytečného materiálu. Budou čištěny příkopy, aby plnily svou funkci. Pražcové podloží je navrženo jako Typ 1, tedy železniční svršek bude přímo uložen na ukloněné zemní pláni. Zesílená konstrukce pražcového podloží je řešena v rámci stavebních objektů přejezdů. Minimální šířka drážní stezky bude 400 mm. V místech, kde by nebyla minimální šířka drážní stezky dodržena přirozeně, bude rozšířena gabiony. Umělé objekty – oprava mostů v km 67,210 a v km 67,322. Železniční přejezdy – oprava přejezdů v km 65,952, v km 66,247, - Obsahem je výměna stávající přejezdové konstrukce za novou plně rozebíratelnou plastbetonovou konstrukci uloženou na patě kolejnic a na závěrných zídkách. |
zadávací dokumentace | ZD.zip | 104.89 MiB |