DBID: 9378
System number: P21V00000429 Contracting authority registration number: 63921030
Date of commence:
12.03.2021
Tender submit to:
06.04.2021 08:00
Title, type and description of contract
Title: Oprava trati v úseku Bystřice nad Pernštejnem – Rožná – II. etapa
Contract type: Works
Brief subject description: Cílem je zvýšení bezpečnosti provozování drážní dopravy, zvýšení komfortu jízdy, odstranění defektoskopicky vadných kolejnic a vadných pražců, oprava přejezdu a mostů.
Procedure type, estimated value
Procedure:
podlimitní sektorová VZ s uveřejněnou výzvou
Contract regime:
not under the Act regime
Estimated value:
33 814 948 Kč without VAT
Place of performance
Kraj Vysočina
Žďár nad Sázavou
Contracting authority
Official name: Správa železnic, státní organizace
CRN: 70994234
Postal address: Dlážděná 1003/7
11000 Praha
Name of the department:
Oblastní ředitelství Brno
Contracting authority profile identification in VVZ: Z2020-000638
Contact address
Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spravazeleznic.cz)
Železniční svršek - výměnu železničního svršku traťové koleje , která bude provedena včetně pročištění resp. výměny štěrkového lože v km 65,900-66,945. Dojde k výměně stávajících pražců za nové ocelové pražce Y s rozdělením „k“ (rozevření 650 mm). Kolejnice budou nové v km 65,900-66,920 tvaru 49 E1.
Železniční spodek - Obsahem je především zlepšení stavu odvodnění, drážních stezek a odtěžení přebytečného materiálu. Budou čištěny příkopy, aby plnily svou funkci. Pražcové podloží je navrženo jako Typ 1, tedy železniční svršek bude přímo uložen na ukloněné zemní pláni. Zesílená konstrukce pražcového podloží je řešena v rámci stavebních objektů přejezdů.
Minimální šířka drážní stezky bude 400 mm. V místech, kde by nebyla minimální šířka drážní stezky dodržena přirozeně, bude rozšířena gabiony.
Umělé objekty – oprava mostů v km 67,210 a v km 67,322.
Železniční přejezdy – oprava přejezdů v km 65,952, v km 66,247, - Obsahem je výměna stávající přejezdové konstrukce za novou plně rozebíratelnou plastbetonovou konstrukci uloženou na patě kolejnic a na závěrných zídkách.