Brief subject description:
Jedná se o rekonstrukci stávající drážní infrastruktury pro dosažení vyšších kvalitativních parametrů a celkové zvýšení atraktivity železniční dopravy. Začátek stavby je v km 195,357 před karlovarským zhlaví žst. Chodov a konec stavby je v km 197,701 v žst. Nové Sedlo. Stavba zahrnuje žst. Chodov, úsek jednokolejné spojky mezi Chodovem a Novým Sedlem a žst. Nové Sedlo. Před začátek resp. za konec stavby zasahují směrové a výškové úpravy kolejí, kabelové trasy, úpravy návěstidel a dalších zařízení nutné pro napojení na současný stav. Směrem na Karlovy Vary se jedná o výběh úpravy zabezpečovacího zařízení, vyvolané úpravou poloh návěstidel, až do km 192,950. Směrem na Sokolov se jedná o výběh směrových a výškových úprav v kol. č. 4 v žst. Nové Sedlo do km 198,481. V žst. Chodov dojde k úpravě karlovarského zhlaví pro odbočení rychlostí 80 km/h, resp. 100 km/h do stanice. Staniční kolejiště bude upraveno pro vytvoření prostoru pro ostrovní nástupiště, které se umísťuje mezi koleje č. 1 a 2. Do nové polohy se umisťuje i novorolské nástupiště. Novosedelské zhlaví bude upraveno pro rychlost 60 km/h. Ve stanici dojde v souvislosti s rušením koleje č. stáv. 2 ke zdopravnění koleje č. 4. Na spojce mezi žst. Chodov a žst. Nové Sedlo budou upraveny GPK pro dosažení rychlosti V/V130 = 65/70 resp. 70/75 km/h. Pro odstranění propadu rychlosti v chodovském zhlaví žst. Nové Sedlo budou do zhlaví mezi koleje č. 1, 2 a 4 doplněny dvě paralelní spojky pro rychlost 80 km/h. Součástí stavby je snesení nevyužívaných kolejí v sudé skupině v žst. Chodov. V žst. Chodov vzniknou nově dvě nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad TK s bezbariérovým přístupem. Jedno vnější nástupiště délky 90 m pro novorolskou trať s přístupem z přednádraží a jedno ostrovní nástupiště délky 250 m pro relaci Karlovy Vary – Sokolov s mimoúrovňovým přístupem podchody. Pro zlepšení přístupu cestujících a zkrácení jejich docházkové vzdálenosti jsou obě nástupiště vysunuty blíže centru na novosedelské zhlaví a přístupy jsou k nim zřízeny také z čela. Ve stanici bude rekonstruován stávající most ev. km 195,665 a vzniknou dva nové podchody k ostrovnímu nástupišti – jeden u stávající výpravní budovy v st. km 21,232 a druhý pro přístup na nástupiště z čela na novosedelském zhlaví v st. km 21,065. Z důvodu kolejových úprav v žst. Nové Sedlo bude snesen nadjezd na chodovském zhlaví v km 197,472, kde je nedostatečná podjezdná výška pro umístění normové sestavy TV. Na nástupištích budou umístěny přístřešky pro cestující, výstupy z podchodů budou zastřešeny. Pro zlepšení orientace cestujících bude stanice nově vybavena novým informačním a orientačním systémem. Nástupiště budou nově osvětlena včetně přístupových chodníků k nim. V rozsahu úprav bude provedena rekonstrukce žel. svršku a spodku. V nezbytném rozsahu se provede úprava trakčního vedení včetně stožárů, doplní se dispečerská řídící technika. Bližší specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je upravena v dalších částech zadávací dokumentace.
Tenders or requests to participate submit to:
viz dokumentace