Contract: Soubor dvou staveb: 1) „Rekonstrukce traťové koleje Křenovice h.n. – Holubice v km 24,566 – 25,161“a 2) „Sanace železničního spodku Křenovice h.n. – Holubice v km 24,566 – 25,161“

Contract information

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 8840
System number: P20V00002449
Contracting authority registration number: 61720345
Date of commence: 08.12.2020
Tender submit to: 14.01.2021 09:00

Title, type and description of contract

  • Title: Soubor dvou staveb: 1) „Rekonstrukce traťové koleje Křenovice h.n. – Holubice v km 24,566 – 25,161“a 2) „Sanace železničního spodku Křenovice h.n. – Holubice v km 24,566 – 25,161“
  • Contract type: Works

Brief subject description:
Zadavatel zadává tuto podlimitní veřejnou zakázku na stavební práce v souvislosti s výkonem relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále též „ZZVZ“). V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku. Jelikož předpokládaná hodnota veřejné zakázky nedosahuje stanovený finanční limit, není zadavatel podle § 158 odst. 1 ZZVZ povinen zadat předmětnou sektorovou veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Zadavatel tedy nezadává tuto veřejnou zakázku v zadávacím řízení podle ZZVZ.
Předmětem veřejné zakázky je zajištění realizace stavby pod názvem „Rekonstrukce traťové koleje Křenovice h.n. – Holubice v km 24,566 – 25,161“ a stavby pod názvem „Sanace železničního spodku Křenovice h.n. – Holubice v km 24,566 – 25,161“.
V rámci stavby „Rekonstrukce traťové koleje Křenovice h.n. – Holubice v km 24,566 – 25,161“ dojde k rekonstrukci železničního svršku. Je navržena demolice mostu v km 24,664 a jeho nahrazení novým prefabrikovaným ŽB mostem. Je navržena výšková a směrová regulace trakčního vedení a nosného lana v návaznosti na úpravu GPK kolejí. Úprava ukolejnění bude provedena pouze u podpěr dotčených úpravou GPK. Z důvodu rekonstrukce traťové koleje a „Sanace železničního spodku Křenovice h.n. – Holubice v km 24,566 – 25,161“ bude nutné provést úpravu a ochranu kabelového vedení nn.
V rámci stavby „Sanace železničního spodku Křenovice h.n. – Holubice v km 24,566 – 25,161“ bude řešeno zabezpečovací zařízení v ŽST Křenovice horní nádraží. S ohledem na charakter stavby bude řešena ochrana venkovních prvků zabezpečovacího zařízení a kabelizace k prvkům zabezpečovacího zařízení. Stavbou budou dotčeny venkovní prvky – přestavník výhybka č. 1 demontáž/montáž; návěstidlo L Se 1 demontáž/montáž do původní polohy na stávající základ; stykové transformátory včetně skříňky a přípojných lan; vzdálenostní upozorňovadla; označník nově umístěný v km 24,850. K překládaným prvkům bude položena nová kabelizace. Bude provedeno přeložení stávajícího pilíře venkovního telefonního objektu. Budou provedeny nezbytné úpravy sdělovacích zařízení vyvolané stavbou. Bude provedena úprava stávajících kabelových tras v místě mostu v km 24,664. Stávající kabely budou vymístěny mimo podkladní beton mostu do nových plastových trubek a současně budou položeny 2 trubky rezervní.
Železniční spodek bude navržen na základě geotechnického průzkumu. Těleso železničního spodku bude upraveno do normového stavu. Sklon zemní pláně bude střechovitý ve sklonu 5% ke svahům násypového tělesa nebo k navrženému odvodnění. Odvodnění bude rekonstruováno do normového stavu.
Na základě výsledků DGTP je navržen systém sanace nestabilního náspu pomocí štěrkových pilot v km 24,670 – 24,820, tj. 150,0m délky. V uvedeném úseku bude provedeno 252 kusů štěrkových pilot. Délka piloty je uvažována do 10,50m.
Z důvodu stáří konstrukce, degenerace čelních zídek a požadavku na dosažení přechodnosti D2/NTR respektive D4/120 je navržena demolice vejčitého propustku v km 24,974 a zbytků původní klenby. Nově je navržen nový propustek DN1200 z prefabrikovaných ŽB trub. Propustek je navržen v místě původního propustku šikmý, úhel křížení je 82 stupňů. Kolejové lože na mostním objektu bude otevřené, drážní příkopy budou odlážděny lomovým kamenem. Traťová rychlost je v místě stavby 100km/h a nebude změněna. Výhledové rychlosti V130=105km/h a V150=105km/h (je možné výhledové zavedení rychlosti, pokud bude aktivován vlakový zabezpečovač). Traťová třída zabezpečení C3.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: podlimitní sektorová VZ s uveřejněnou výzvou
  • Contract regime: not under the Act regime
  • Estimated value: 45 956 618 Kč without VAT

Place of performance

  • Jihomoravský kraj

Contracting authority

  • Official name: Správa železnic, státní organizace
  • CRN: 70994234
  • Postal address:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Name of the department: Stavební správa východ
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2020-000638

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spravazeleznic.cz)

Contact

Radomíra Rečková
e-mail: Reckova@spravazeleznic.cz

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance

Selected contractor


Date of contract conclusion: 17.03.2021

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
SEŽEV-REKO, a.s. Společnost: „Křenovice-Holubice“:
správce
SEŽEV - REKO a.s.
Jarní 1116/50, 614 00 Brno-Maloměřice
IČO: 46904859
a
společník 2
FIRESTA-Fišer, rekonstrukce, stavby a.s. 
Mlýnská 388/68, 602 00 Brno 
IČO: 25317628
a
společník 3
AK signal Brno a.s.
Kulkova 944/26, Maloměřice, 614 00 Brno
IČO: 26245507 46904859 Czech Republic 56 152 704,75 56 152 704,75

Value finally paid

State: Contract performance terminated 31.05.2022
Contract performance year Price in CZK without VAT Price in CZK with VAT
2021 27 160 231,46 27 160 231,46
2021 25 172 150,00 25 172 150,00
2022 2 510 970,02 2 510 970,02
2022 1 153 580,00 1 153 580,00