Zakázka: Soubor dvou staveb: 1) „Rekonstrukce traťové koleje Křenovice h.n. – Holubice v km 24,566 – 25,161“a 2) „Sanace železničního spodku Křenovice h.n. – Holubice v km 24,566 – 25,161“

Informace o zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 8840
Systémové číslo: P20V00002449
Evidenční číslo zadavatele: 61720345
Datum zahájení: 08.12.2020
Nabídku podat do: 14.01.2021 09:00

Název, druh zakázky a popis předmětu

  • Název: Soubor dvou staveb: 1) „Rekonstrukce traťové koleje Křenovice h.n. – Holubice v km 24,566 – 25,161“a 2) „Sanace železničního spodku Křenovice h.n. – Holubice v km 24,566 – 25,161“
  • Druh zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Zadavatel zadává tuto podlimitní veřejnou zakázku na stavební práce v souvislosti s výkonem relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále též „ZZVZ“). V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku. Jelikož předpokládaná hodnota veřejné zakázky nedosahuje stanovený finanční limit, není zadavatel podle § 158 odst. 1 ZZVZ povinen zadat předmětnou sektorovou veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Zadavatel tedy nezadává tuto veřejnou zakázku v zadávacím řízení podle ZZVZ.
Předmětem veřejné zakázky je zajištění realizace stavby pod názvem „Rekonstrukce traťové koleje Křenovice h.n. – Holubice v km 24,566 – 25,161“ a stavby pod názvem „Sanace železničního spodku Křenovice h.n. – Holubice v km 24,566 – 25,161“.
V rámci stavby „Rekonstrukce traťové koleje Křenovice h.n. – Holubice v km 24,566 – 25,161“ dojde k rekonstrukci železničního svršku. Je navržena demolice mostu v km 24,664 a jeho nahrazení novým prefabrikovaným ŽB mostem. Je navržena výšková a směrová regulace trakčního vedení a nosného lana v návaznosti na úpravu GPK kolejí. Úprava ukolejnění bude provedena pouze u podpěr dotčených úpravou GPK. Z důvodu rekonstrukce traťové koleje a „Sanace železničního spodku Křenovice h.n. – Holubice v km 24,566 – 25,161“ bude nutné provést úpravu a ochranu kabelového vedení nn.
V rámci stavby „Sanace železničního spodku Křenovice h.n. – Holubice v km 24,566 – 25,161“ bude řešeno zabezpečovací zařízení v ŽST Křenovice horní nádraží. S ohledem na charakter stavby bude řešena ochrana venkovních prvků zabezpečovacího zařízení a kabelizace k prvkům zabezpečovacího zařízení. Stavbou budou dotčeny venkovní prvky – přestavník výhybka č. 1 demontáž/montáž; návěstidlo L Se 1 demontáž/montáž do původní polohy na stávající základ; stykové transformátory včetně skříňky a přípojných lan; vzdálenostní upozorňovadla; označník nově umístěný v km 24,850. K překládaným prvkům bude položena nová kabelizace. Bude provedeno přeložení stávajícího pilíře venkovního telefonního objektu. Budou provedeny nezbytné úpravy sdělovacích zařízení vyvolané stavbou. Bude provedena úprava stávajících kabelových tras v místě mostu v km 24,664. Stávající kabely budou vymístěny mimo podkladní beton mostu do nových plastových trubek a současně budou položeny 2 trubky rezervní.
Železniční spodek bude navržen na základě geotechnického průzkumu. Těleso železničního spodku bude upraveno do normového stavu. Sklon zemní pláně bude střechovitý ve sklonu 5% ke svahům násypového tělesa nebo k navrženému odvodnění. Odvodnění bude rekonstruováno do normového stavu.
Na základě výsledků DGTP je navržen systém sanace nestabilního náspu pomocí štěrkových pilot v km 24,670 – 24,820, tj. 150,0m délky. V uvedeném úseku bude provedeno 252 kusů štěrkových pilot. Délka piloty je uvažována do 10,50m.
Z důvodu stáří konstrukce, degenerace čelních zídek a požadavku na dosažení přechodnosti D2/NTR respektive D4/120 je navržena demolice vejčitého propustku v km 24,974 a zbytků původní klenby. Nově je navržen nový propustek DN1200 z prefabrikovaných ŽB trub. Propustek je navržen v místě původního propustku šikmý, úhel křížení je 82 stupňů. Kolejové lože na mostním objektu bude otevřené, drážní příkopy budou odlážděny lomovým kamenem. Traťová rychlost je v místě stavby 100km/h a nebude změněna. Výhledové rychlosti V130=105km/h a V150=105km/h (je možné výhledové zavedení rychlosti, pokud bude aktivován vlakový zabezpečovač). Traťová třída zabezpečení C3.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: podlimitní sektorová VZ s uveřejněnou výzvou
  • Režim zakázky: mimo režim ZZVZ
  • Předpokládaná hodnota: 45 956 618 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Jihomoravský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Správa železnic, státní organizace
  • IČO: 70994234
  • Poštovní adresa:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Název oddělení: Stavební správa východ
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2020-000638

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spravazeleznic.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě zakázky

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 17.03.2021

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
SEŽEV-REKO, a.s. Společnost: „Křenovice-Holubice“:
správce
SEŽEV - REKO a.s.
Jarní 1116/50, 614 00 Brno-Maloměřice
IČO: 46904859
a
společník 2
FIRESTA-Fišer, rekonstrukce, stavby a.s. 
Mlýnská 388/68, 602 00 Brno 
IČO: 25317628
a
společník 3
AK signal Brno a.s.
Kulkova 944/26, Maloměřice, 614 00 Brno
IČO: 26245507 46904859 Česká republika 56 152 704,75 56 152 704,75

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 31.05.2022
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2021 27 160 231,46 27 160 231,46
2021 25 172 150,00 25 172 150,00
2022 2 510 970,02 2 510 970,02
2022 1 153 580,00 1 153 580,00