Stručný popis předmětu:
Zájmový úsek Litoměřice d. n. - Ústí n. L. Střekov je součástí traťového úseku TU 1001 Všetaty
(mimo) - Děčín-P. Žleb (mimo). Je to dvoukolejná trať sítě TEN-T, s pravostranným provozem,
elektrifikovaná stejnosměrnou trakční soustavou 3000 V, vybavená zabezpečovacím zařízením s
obousměrným provozem. Nejvyšší dovolená rychlost na trati je 120 km/hod, traťová třída zatížení je D4. V záměru projektu byl sledován úsek Litoměřice d. n. (bez) - Ústí n. L. Střekov (bez). Trať slouží krom osobní dopravy především k přepravě těžkých nákladních vlaků. V řešeném úseku Litoměřice - Ústí n. L. - Střekov trať téměř v celé své délce kopíruje pravý břeh řeky Labe, vyjma úseku ŽST. Velké Žernoseky. Rozsah stavby je souborem především takových stavebních činností, které povedou k regeneraci železniční infrastruktury v části traťového úseku a současně k odstranění propadů traťové rychlosti. Stávající stav je v několika úsecích nevyhovující, lokálně na hraně své životnosti. V úseku Litoměřice d. n. (bez) - Ústí n. L. - Střekov (bez) se nachází dvě železniční stanice a dvě zastávky. Jedná se o zastávku Litoměřice město, ŽST. Velké Žernoseky, zastávku Libochovany a ŽST. Sebuzín. Předmětem plnění veřejné zakázky je zhotovení stavby “Trať 072 Lysá n.L. – Ústí n.L., v úseku Litoměřice – Ústí n.L. Střekov“. Stavba řeší regeneraci železničního svršku a spodku v traťovém úseku Litoměřice – Ústí n. L. Střekov. Stavba zahrnuje výměnu železničního svršku materiálem novým v celkové délce 4 982 m, včetně úpravy BK v regenerovaných úsecích. Na základě provedeného geotechnického průzkumu je navržena v určitých úsecích sanace železničního spodku. V rámci stavby bude regenerováno i odvodnění části trati. Dále stavba obsahuje regeneraci 15 mostních objektů. Tyto mostní objekty se nacházejí jak v úsecích určených k výměně železničního svršku, tak v úsecích mimo souvislou výměnu. Sanace mostů spočívá v úpravě izolací, v úpravě říms a zábradlí pro zajištění volného schůdného a manipulačního prostoru. V místě stavby se nachází 2 železniční přejezdy. Železniční přejezdy, do kterých zasáhnou stavební úpravy železničního svršku a spodku budou podrobeny stavebním úpravám. Dále budou do zabezpečení přejezdů implementovány nové či repasované dílčí technologické prvky zabezpečení. V důsledku nevyhovujícího stavu části stožárů TV je navržena výměna dotčených stožárů podél koleje určené k regeneraci. Předmětem stavby budou úpravy inženýrských sítí dotčených stavbou. Úpravou TZZ, kde bude v úseku Velké Žernoseky - Sebuzín nahrazen jednosměrný automatický blok, automatickým blokem obousměrným, dojde k úspoře nákladů na údržbu stávajícího zastaralého zabezpečovacího zařízení. Ve vybraných úsecích trati je navrženo odstranění propadů rychlosti jednak úpravami GPK a stavu žel. svršku, tak zavedením rychlostního profilu V130 přepočtem stávajících parametrů.Bližší specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je upravena v dalších částech zadávací dokumentace.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
viz dokumentace