Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je realizace stavby „Rekonstrukce zabezpečovacího zařízení žst. Lovosice“, charakter stavby - rekonstrukce železniční stanice.
Jedná se o rekonstrukci staničního zabezpečovacího zařízení a tří traťových zabezpečovacích zařízení.
Hlavním cílem stavby je náhrada stávajícího sovětského zabezpečovacího zařízení z roku 1972, které je již za hranicí své životnosti a jedná se o poslední zařízení svého typu na I. TŽK. V rámci stavby bude nahrazeno novým elektronickým staničním zabezpečovacím zařízením 3. kategorie, které bude umístěno do nové technologické budovy. Nové zabezpečovací zařízení bude připraveno pro nasazení dálkového ovládání z CDP Praha a pro instalaci ETCS L2. Rovněž na zaústěných regionálních tratích (Lovosice – Čížkovice, Lovosice – Chotiměř a Lovosice – Žalhostice) dojde k náhradě traťových zabezpečovacích zařízení za nová, typu automatické hradlo.
V rámci stavby dojde ke snesení částí kolejí, které se v minulosti využívaly pro odstav lokomotiv, či rozsáhlé manipulace, které se v současnosti již neprovádějí. Jedná se například o svážný pahrbek, který je v současnosti již pouze sporadicky využíván, vzhledem k tomu, že většina zátěže je tvořena vozy, které přes pahrbek nelze řadit. Díky snesení pahrbku dojde ke snesení kolejových spojek, které zajišťovaly jeho objíždění a zároveň objíždění výtažné koleje. V nákladovém nádraží dojde ke snesení výhybek, které zůstaly jako pozůstatky při minulých úpravách kolejiště a byly ponechány, aby nedošlo k zásahům do SZZ. V bývalých směrových kolejích dojde ke snesení jedné koleje č. 123 vzhledem k její možné postradatelnosti a tím dojde k odpojení části kolejiště, které nebude potřeba zapojovat do nového SZZ a zároveň dojde k vytvoření prostoru pro hlavní kabelovou trasu.
V osobním nádraží, dojde ke snesení dvojitých kolejových spojek u 4. nástupiště, kde v minulosti probíhalo objíždění souprav osobních vlaků.
V rámci stavby dojde i ke zřízení nových kolejových spojek. Tyto kolejové spojky budou zrealizovány u nástupiště č.2 na pražském zhlaví a u nástupiště č.3 na ústeckém zhlaví. Tyto kolejové spojky umožní přímý vjezd z vedlejších tratí k ostrovním nástupištím, která jsou u hlavní koleje a umožní přestup formou hrana-hrana, což zefektivní železniční dopravu (zkrácení přestupních vazeb a pobytu vlaku ve stanici, včetně vyššího pohodlí cestujícím - především vazba Litoměřice-Ústí n.L.). Vjezd ze směru od Žalhostic bude umožněn rychlostí 80 km/h.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
viz dokumentace
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Zadávací a kvalifikační dokumentace, prohlídka místa plnění |
|||
Díl 4 | Na předchozím Profilu uveřejněno 23.09.2014 08:15 |
![]() |
8.03 MB |
Díl 3 | Na předchozím Profilu uveřejněno 23.09.2014 08:15 |
![]() |
3.48 MB |
Díl 1 | Na předchozím Profilu uveřejněno 23.09.2014 08:15 |
![]() |
13.15 MB |
Vysvětlení/změny/doplnění zadávací dokumentace |
|||
Dodatečné informace - Dodatek č. 4 | Na předchozím Profilu uveřejněno 28.11.2014 11:03 |
![]() |
5.45 MB |
Dodatečné informace - Dodatek č. 3 | Na předchozím Profilu uveřejněno 27.11.2014 14:29 |
![]() |
329.87 KB |
Dodatečné informace - Dodatek č. 2 | Na předchozím Profilu uveřejněno 26.11.2014 11:01 |
![]() |
960.29 KB |
Dodatečné informace - Dodatek č. 1 | Na předchozím Profilu uveřejněno 24.11.2014 09:14 |
![]() |
5.36 MB |
Písemná zpráva zadavatele |
|||
Písemná zpráva zadavatele | Na předchozím Profilu uveřejněno 01.04.2015 08:20 |
![]() |
466.34 KB |
Smlouva, její změny a dodatky |
|||
Díl 2 | Na předchozím Profilu uveřejněno 23.09.2014 08:15 |
![]() |
2.67 MB |
Ostatní |
|||
Obsah a poskytnutí zadávací dokumentace | Na předchozím Profilu uveřejněno 23.09.2014 08:15 |
![]() |
315.09 KB |
Název URL odkazu | URL adresa |
---|---|
URL této VZ v E-ZAK | https://zakazky.spravazeleznic.cz/vz00000512 |