Stručný popis předmětu:
Předmět plnění je rozdělen do následujících etap:
1)	Kontrola integrity a logické testy dat (verifikace) – budovy Správy železnic v informačním systému SAP modul REM
•	Návrh postupu ověření kvality (verifikace) dat evidovaných v SAP REM; cílem je identifikovat chybějící a chybná data a nastavit proces oprav a dlouhodobé správy dat o budovách v REM.
•	Definování a asistence při provádění konkrétních kvalitativních a logických testů kvality dat v REM; vyhodnocení výsledků, formulace nápravných opatření.
•	Návrh principu a postupu průběžné verifikace dat a doplňování dat do systému REM.
2)	Definice business požadavků na reporty a další podklady ze SAP REM – obsazenost a ekonomika využití budov Správy železnic
•	Definice struktury a obsahu konkrétních reportů pro oblast využití a ekonomiky budov Správy železnic, zejména v oblastech:
o	Kategorie nájemce – interní vs. externí, u externích další členění na komerční subjekty, dopravce, apod.
o	Technické údaje – obsazenost v m2, časové období nájmu, výpovědní lhůty, hodnocení kvality a spolehlivost nájemce.
o	Informace o volné kapacitě – aktuální a výhled na nadcházející období.
o	Výnosová část – ve struktuře dle nájemců a jejich skupin.
o	Nákladová část – ve vazbě na systém SAP CO.
•	Odsouhlasení struktury a periodicity reportů ze systému SAP REM se Správou železnic.
3)	Posouzení dostupnosti dat a aktuálních nástrojů v SAP REM pro zajištění business požadavků; sestavení Pilotních reportů v MS Excel – obsazenost a ekonomika využití budov Správy železnic
•	Posouzení dostupnosti dat pro požadované reporty. 
•	Posouzení standardních nástrojů SAP REM pro potřeby sestavení požadovaných reportů.
•	GAP analýza – identifikace případných chybějících dat a chybějících nástrojů v SAP REM.
•	Návrh řešení – způsob doplnění chybějících dat a způsob naplnění definovaných business požadavků (reportů) z pohledu aktuálně evidovaných dat a funkcionalit v SAP REM – ve spolupráci s pracovníky odd. SAP Správy železnic a expertem REM.
•	Sestavení přehledu konkrétních požadovaných úprav SAP RE po jejich odsouhlasení ze strany Správy železnic (=základ pro technickou specifikaci).
•	Sestavení Pilotních reportů na bázi dat ze SAP REM, CO, případně dalších dat (ověření funkcionality systému).
4)	Návrh dalšího postupu (akční plán)
•	Popis systému pořizování, verifikace a doplňování dat o budovách do systému SAP REM.
•	Seznam požadovaných reportů pro potřeby řízení portfolia budov Správy železnic; reporty budou pilotně ověřeny.
•	Přehled datových toků pro potřeby naplnění reportů.
•	Seznam požadovaných úprav systému SAP REM.
•	Věcný a časový harmonogram dalšího postupu.
5)	Ostatní ad hoc práce dle specifikace zadavatele v předpokládaném a maximlním rozsahu 150 hodin za celou dobu plnění. Zadavatel není povinen objednat ani jednu hodinu prací v rámci etapy 5). Zadavatel nesmí v rámci etapy 5) objednat více než 150 hodin prací. Tyto práce budou obdobného charakteru jako práce uvedené v etapách 1 – 4 předmětu plnění. Budou zadávány v souvislosti s těmito etapami, zpravidla sloužící k doplnění plnění učiněných v etapě 1 – 4.  Tyto práce budou realizovány pouze na základě písemné žádosti Zadavatele. Tyto práce může Zadavatel zadat nejpozději do 6 měsíců od účinnosti smlouvy.
              Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
            
      prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.szdc.cz)