Veřejná zakázka: Rekonstrukce trati Praha Smíchov (mimo) - Rudná - Beroun (mimo)

Informace o veřejné zakázce

předchozí profil zadavatele Zadávací řízení bylo zahájeno na jiném Profilu:
Předchozí systémové číslo VZ: P14V00002801
Id předchozího profilu ve VVZ: 60053451

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 396
Systémové číslo: P17V00000387
Dle zákona: č. 137/2006 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: 488352
Počátek běhu lhůt: 22.05.2014
Nabídku podat do: 25.08.2014 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Rekonstrukce trati Praha Smíchov (mimo) - Rudná - Beroun (mimo)
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je stavba „Rekonstrukce trati Praha Smíchov (mimo) – Rudná – Beroun (mimo)“, charakter stavby - liniová stavba, rekonstrukce železniční trati.
Železniční trať Praha-Smíchov – Rudná u Prahy – Beroun, dle tabulek traťových poměrů označená číslem 520A, dle knižního jízdního řádu označená číslem 173, je jednokolejná, neelektrifikovaná trať, zařazená do kategorie regionální dráhy. Délka celé tratě činí 32,683 km. Trať je vedena převážně v náročném terénu, což se projevuje v nepříznivých sklonových a směrových parametrech trati.
Trať má v blízké době sloužit jako odklonová trať při výlukách na trati č. 171 Praha-Smíchov – Dobřichovice – Beroun spojených se stavebními činnostmi při modernizaci tohoto úseku. Zároveň je třeba na řešené trati zachovat provoz stávající příměstské dopravy a vytvořit podmínky pro jeho výhledové rozšíření.
Špičková propustnost trati kvůli dlouhému mezistaničnímu úseku Praha-Smíchov – Praha-Řeporyje dosahuje hodnoty nš = 4 vlaky/hod, přičemž její využití je během dopravních špiček K = 100 %. Trať tedy v současnosti nenabízí kapacitu pro odklonovou vozbu bez narušení stávající příměstské dopravy. Bylo proto navrženo zřízení nové výhybny Praha-Hlubočepy v místě stejnojmenné bývalé stanice a dnešní zastávky. Dále jsou navrženy úpravy geometrické polohy koleje v mezistaničních úsecích a tím zvýšení rychlostního profilu V a zavedení rychlostního profilu V130. V důsledku toho je v úseku Praha-Smíchov – Nučice zvýšena špičková propustnost tratě na nš = 6 vlaků/hod, což umožňuje provoz odklonové vozby v rozsahu 1 pár vlaků za dvě hodiny a také výhledové snížení intervalu příměstské dopravy na 20 minut.
Ve všech stanicích jsou navržena nová nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad TK. Kolejiště je redukováno na základě posouzení postradatelnosti. Zábrzdná vzdálenost na celé trati se sjednocuje na 700 m. Nejvyšší traťová rychlost se v úseku Praha-Řeporyje – Rudná u Prahy zvyšuje na 80 km/h, v ostatních úsecích je odstraněna většina rychlostních propadů a zvýšena traťová rychlost o 5–15 km/h.
Na trati bude instalováno nové zabezpečovací zařízení třetí kategorie s dálkovým ovládáním z dispečerského pracoviště v Berouně (ve výhledu z CDP Praha).

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: uveřejnění na profilu - otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 650 677 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Správa železnic, státní organizace
  • IČO: 70994234
  • Poštovní adresa:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2020-000638

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
viz dokumentace

Položky předmětu

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky