Stručný popis předmětu:
Železniční stanice Horažďovice předměstí leží na trati č. 190 Plzeň – České Budějovice. Železniční trať, propojující III. a IV. tranzitní železniční koridor, je vedena jako celostátní dráha a je zařazena do systému transevropské dopravní sítě TEN-T a Transevropské železniční sítě nákladní dopravy TERFN. Stavba řeší komplexní rekonstrukci nevyhovujícího stavu železniční stanice a to jak z pohledu železničního svršku, tak i z pohledu technologických zařízení. Stavbou budou odstraněny stávající nevyhovující úrovňová nástupiště, budou zřízena jedno ostrovní oboustranné nástupiště a jedno boční jednostranné vnější nástupiště, všechny s výškou nástupištních hran 550 mm nad temenem kolejnice. Přístup na nástupiště bude řešen pomocí podchodu s bezbariérovým přístupem pomocí výtahů. Nástupiště budou zastřešena. V hlavních kolejích bude po provedení rekonstrukce za předpokladu splnění dalších nezbytných podmínek možné zvýšit traťovou rychlost na 120 km/h a na kusou kolej ze směru od Sušice na rychlost 50 km/h. Součástí stavby je výstavba objektu pro umístění technologických zařízení. Stanice bude vybavena novým elektronickým SZZ 3. kategorie s možností DOZ v cílovém stavu ovládaném z CDP Praha a pro případ poruchy CDP z pracoviště pohotovostního výpravčího v žst. Strakonice. Do doby aktivace DOZ z CDP Praha, resp. pohotovostního výpravčího z ŽST Strakonice, bude sloužit jako dočasné ovládání z nezálohovaného JOP v ŽST Horažďovice předměstí. Vedle zvýšení bezpečnosti, zrychlení obsluhy SZZ a zkrácení doby obsluhy, zvýšení komfortu pro cestující a vytvoření předpokladu pro zvýšení traťové rychlosti a tím zkrácení jízdních dob dojde k banalizaci dvoukolejného úseku ve směru na žst Pačejov a tím zvýšení propustnosti trati. Předmětem zakázky je zpracování projektu stavby pro účely stavebního řízení.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
viz dokumentace