Procurement documents

Procurement procedure: Oprava trati v úseku Bystřice nad Pernštejnem – Rožná – II. etapa

Document information

Title: Oprava trati v úseku Bystřice nad Pernštejnem – Rožná – II. etapa
Reference number in the filing service 4961/2021-SŽ-OŘ BNO-NPI
Description: Železniční svršek - výměnu železničního svršku traťové koleje , která bude provedena včetně pročištění resp. výměny štěrkového lože v km 65,900-66,945. Dojde k výměně stávajících pražců za nové ocelové pražce Y s rozdělením „k“ (rozevření 650 mm). Kolejnice budou nové v km 65,900-66,920 tvaru 49 E1.
Železniční spodek - Obsahem je především zlepšení stavu odvodnění, drážních stezek a odtěžení přebytečného materiálu. Budou čištěny příkopy, aby plnily svou funkci. Pražcové podloží je navrženo jako Typ 1, tedy železniční svršek bude přímo uložen na ukloněné zemní pláni. Zesílená konstrukce pražcového podloží je řešena v rámci stavebních objektů přejezdů.
Minimální šířka drážní stezky bude 400 mm. V místech, kde by nebyla minimální šířka drážní stezky dodržena přirozeně, bude rozšířena gabiony.
Umělé objekty – oprava mostů v km 67,210 a v km 67,322.
Železniční přejezdy – oprava přejezdů v km 65,952, v km 66,247, - Obsahem je výměna stávající přejezdové konstrukce za novou plně rozebíratelnou plastbetonovou konstrukci uloženou na patě kolejnic a na závěrných zídkách.

Actual file version

File name: Archiv ZIP ZD.zip
Size: 104.89 MiB
Actual file version: 12.03.2021 06:37:53
MD5 hash: f7a1e708cd74b27b97ae8efbcd69994e
SHA256 hash: dbd301d001cf7474df233438dbb55606cb859ed2f26cbeb5b046884557d2ce37

File history

Date Title Description Document type File name Size
V 12.03.2021 06:37:53 Oprava trati v úseku Bystřice nad Pernštejnem – Rožná – II. etapa Železniční svršek - výměnu železničního svršku traťové koleje , která bude provedena včetně pročištění resp. výměny štěrkového lože v km 65,900-66,945. Dojde k výměně stávajících pražců za nové ocelové pražce Y s rozdělením „k“ (rozevření 650 mm). Kolejnice budou nové v km 65,900-66,920 tvaru 49 E1.
Železniční spodek - Obsahem je především zlepšení stavu odvodnění, drážních stezek a odtěžení přebytečného materiálu. Budou čištěny příkopy, aby plnily svou funkci. Pražcové podloží je navrženo jako Typ 1, tedy železniční svršek bude přímo uložen na ukloněné zemní pláni. Zesílená konstrukce pražcového podloží je řešena v rámci stavebních objektů přejezdů.
Minimální šířka drážní stezky bude 400 mm. V místech, kde by nebyla minimální šířka drážní stezky dodržena přirozeně, bude rozšířena gabiony.
Umělé objekty – oprava mostů v km 67,210 a v km 67,322.
Železniční přejezdy – oprava přejezdů v km 65,952, v km 66,247, - Obsahem je výměna stávající přejezdové konstrukce za novou plně rozebíratelnou plastbetonovou konstrukci uloženou na patě kolejnic a na závěrných zídkách.
procurement documents - ZD.zip 104.89 MiB