Zadávací dokumentace

Zadávací řízení: Oprava trati v úseku Bystřice nad Pernštejnem – Rožná – II. etapa

Informace o dokumentu

Název: Oprava trati v úseku Bystřice nad Pernštejnem – Rožná – II. etapa
Číslo jednací ve SpSl 4961/2021-SŽ-OŘ BNO-NPI
Popis: Železniční svršek - výměnu železničního svršku traťové koleje , která bude provedena včetně pročištění resp. výměny štěrkového lože v km 65,900-66,945. Dojde k výměně stávajících pražců za nové ocelové pražce Y s rozdělením „k“ (rozevření 650 mm). Kolejnice budou nové v km 65,900-66,920 tvaru 49 E1.
Železniční spodek - Obsahem je především zlepšení stavu odvodnění, drážních stezek a odtěžení přebytečného materiálu. Budou čištěny příkopy, aby plnily svou funkci. Pražcové podloží je navrženo jako Typ 1, tedy železniční svršek bude přímo uložen na ukloněné zemní pláni. Zesílená konstrukce pražcového podloží je řešena v rámci stavebních objektů přejezdů.
Minimální šířka drážní stezky bude 400 mm. V místech, kde by nebyla minimální šířka drážní stezky dodržena přirozeně, bude rozšířena gabiony.
Umělé objekty – oprava mostů v km 67,210 a v km 67,322.
Železniční přejezdy – oprava přejezdů v km 65,952, v km 66,247, - Obsahem je výměna stávající přejezdové konstrukce za novou plně rozebíratelnou plastbetonovou konstrukci uloženou na patě kolejnic a na závěrných zídkách.

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Archiv ZIP ZD.zip
Velikost: 104.89 MiB
Aktuální verze souboru: 12.03.2021 06:37:53
Otisk MD5: f7a1e708cd74b27b97ae8efbcd69994e
Otisk SHA256: dbd301d001cf7474df233438dbb55606cb859ed2f26cbeb5b046884557d2ce37

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
V 12.03.2021 06:37:53 Oprava trati v úseku Bystřice nad Pernštejnem – Rožná – II. etapa Železniční svršek - výměnu železničního svršku traťové koleje , která bude provedena včetně pročištění resp. výměny štěrkového lože v km 65,900-66,945. Dojde k výměně stávajících pražců za nové ocelové pražce Y s rozdělením „k“ (rozevření 650 mm). Kolejnice budou nové v km 65,900-66,920 tvaru 49 E1.
Železniční spodek - Obsahem je především zlepšení stavu odvodnění, drážních stezek a odtěžení přebytečného materiálu. Budou čištěny příkopy, aby plnily svou funkci. Pražcové podloží je navrženo jako Typ 1, tedy železniční svršek bude přímo uložen na ukloněné zemní pláni. Zesílená konstrukce pražcového podloží je řešena v rámci stavebních objektů přejezdů.
Minimální šířka drážní stezky bude 400 mm. V místech, kde by nebyla minimální šířka drážní stezky dodržena přirozeně, bude rozšířena gabiony.
Umělé objekty – oprava mostů v km 67,210 a v km 67,322.
Železniční přejezdy – oprava přejezdů v km 65,952, v km 66,247, - Obsahem je výměna stávající přejezdové konstrukce za novou plně rozebíratelnou plastbetonovou konstrukci uloženou na patě kolejnic a na závěrných zídkách.
zadávací dokumentace - ZD.zip 104.89 MiB