Public contract: Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice, část v km 332,200 -333,076

Information on public contract

previous contracting authority profile Procurement procedure was commenced on other profile:
Previous public contract system number: P14V00008178
Previous VVZ profile identification: 60053451

procurement procedure phase Awarding
Procurement procedure in progress
DBID: 555
System number: P17V00000546
Under the Act: no. 137/2006 Coll.
Registration number in VVZ: 402124
Date of start: 18.11.2014
Tender submit to: 27.01.2015 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice, část v km 332,200 -333,076
  • Type of public contract: Works

Brief subject description:
Účelem „Optimalizace trati“ je souhrn opatření, které kvalitativně zlepšují parametry trati – zejm. pak zavedení vyšší traťové rychlosti, dosažení traťové třídy zatížení na úroveň D4 UIC a zajištění prostorové průchodnosti na ložnou míru UIC GC při maximálním využití stávající vybudované technické a dopravní infrastruktury s minimálním záborem mimodrážních pozemků. Předmětem zakázky je liniová železniční stavba v rámci níž dojde k optimalizaci traťového úseku od km 332,200 do km 333,076 na rychlost 160 km/hod. Součástí stavby je i rekonstrukce stávajícího ocelového mostu o 4 polích přes řeku Olši. Vzhledem k navýšení traťové rychlosti na 160 km/hod a nevyhovujícímu stávajícímu stavu je nutná výměna nosné konstrukce za konstrukci s kolejovým ložem a VMP 3,0. Vzhledem k tomu, že stávající spodní stavba nevyhovuje šířkovým uspořádáním ani zatížitelností novým konstrukcím, bude také odstraněna. Je navržena výstavba nové spodní stavby a konstrukce v místě stávajícího mostu. Nově bude přemostění řešeno jako 2 jednokolejné mosty o třech polích o rozpětí 22+60+22 m. Vzhledem k šikmosti křížení a rozpětí polí je konstrukce navržena jako ocelový spojitý nosník s dolní mostovkou a prostředním polem vyztuženým obloukem. Spodní stavba je železobetonová založená na velkoprůměrových pilotách. Pro vlastní realizaci stavby je v km 332,0 navržena provizorní odbočka (dvojice kolejových spojek) s názvem „odbočka Olše“. Pro funkci odbočky bylo zapotřebí navrhnout provizorní kabelové zapojení (pro dočasné ovládání odbočky – zab. zař., sděl. zař. a NN) do žst. Karviná a do zast. Darkov. Zásadním požadavkem investora je zachování provozu železniční trati během stavby, stavební práce budou probíhat za provozu. Projekt stavby „Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice, část v km 332,200 – 333,076“ (TEDE 2) byl zpracován s ohledem na připravený projekt stavby „velké“ optimalizace, tj. stavby „Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice“ (TEDE 1).

Procedure type, estimated value

  • Procedure: published on profile - open procedure
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 270 422 000 Kč without VAT

Place of performance

  • Moravskoslezský kraj

Contracting authority

  • Official name: Správa železnic, státní organizace
  • CRN: 70994234
  • Postal address:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2020-000638

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
viz dokumentace

Subject items

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Procurement documents, visit to the site of performance
Zadávací dokumentace Na předchozím Profilu uveřejněno 18.11.2014 10:30 Archiv ZIP Profil zadavatele.zip 8.55 MB
Explanation/changes/completion of procurement documents
Dodatečné informace č. 2 Na předchozím Profilu uveřejněno 16.01.2015 11:23 Archiv ZIP DI 2.zip 155.21 KB
Dodatečné informace č. 1 Na předchozím Profilu uveřejněno 09.01.2015 13:07 Archiv ZIP DI 1.zip 974.32 KB
Written report of the contracting authority
Písemná zpráva Na předchozím Profilu uveřejněno 29.04.2015 14:17 Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele Dětmarovice.pdf 1.24 MB

Forms

URL addresses