Veřejná zakázka: Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice, část v km 332,200 -333,076

Informace o veřejné zakázce

předchozí profil zadavatele Zadávací řízení bylo zahájeno na jiném Profilu:
Předchozí systémové číslo VZ: P14V00008178
Id předchozího profilu ve VVZ: 60053451

fáze zadávacího řízení Zadávání
Probíhá zadávací řízení
DBID: 555
Systémové číslo: P17V00000546
Dle zákona: č. 137/2006 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: 402124
Počátek běhu lhůt: 18.11.2014
Nabídku podat do: 27.01.2015 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice, část v km 332,200 -333,076
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Účelem „Optimalizace trati“ je souhrn opatření, které kvalitativně zlepšují parametry trati – zejm. pak zavedení vyšší traťové rychlosti, dosažení traťové třídy zatížení na úroveň D4 UIC a zajištění prostorové průchodnosti na ložnou míru UIC GC při maximálním využití stávající vybudované technické a dopravní infrastruktury s minimálním záborem mimodrážních pozemků. Předmětem zakázky je liniová železniční stavba v rámci níž dojde k optimalizaci traťového úseku od km 332,200 do km 333,076 na rychlost 160 km/hod. Součástí stavby je i rekonstrukce stávajícího ocelového mostu o 4 polích přes řeku Olši. Vzhledem k navýšení traťové rychlosti na 160 km/hod a nevyhovujícímu stávajícímu stavu je nutná výměna nosné konstrukce za konstrukci s kolejovým ložem a VMP 3,0. Vzhledem k tomu, že stávající spodní stavba nevyhovuje šířkovým uspořádáním ani zatížitelností novým konstrukcím, bude také odstraněna. Je navržena výstavba nové spodní stavby a konstrukce v místě stávajícího mostu. Nově bude přemostění řešeno jako 2 jednokolejné mosty o třech polích o rozpětí 22+60+22 m. Vzhledem k šikmosti křížení a rozpětí polí je konstrukce navržena jako ocelový spojitý nosník s dolní mostovkou a prostředním polem vyztuženým obloukem. Spodní stavba je železobetonová založená na velkoprůměrových pilotách. Pro vlastní realizaci stavby je v km 332,0 navržena provizorní odbočka (dvojice kolejových spojek) s názvem „odbočka Olše“. Pro funkci odbočky bylo zapotřebí navrhnout provizorní kabelové zapojení (pro dočasné ovládání odbočky – zab. zař., sděl. zař. a NN) do žst. Karviná a do zast. Darkov. Zásadním požadavkem investora je zachování provozu železniční trati během stavby, stavební práce budou probíhat za provozu. Projekt stavby „Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice, část v km 332,200 – 333,076“ (TEDE 2) byl zpracován s ohledem na připravený projekt stavby „velké“ optimalizace, tj. stavby „Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice“ (TEDE 1).

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: uveřejnění na profilu - otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 270 422 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Moravskoslezský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Správa železnic, státní organizace
  • IČO: 70994234
  • Poštovní adresa:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2020-000638

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
viz dokumentace

Položky předmětu

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy