Veřejná zakázka: Revitalizace trati K. Vary dolní nádraží - Johanngeorgenstadt

Informace o veřejné zakázce

předchozí profil zadavatele Zadávací řízení bylo zahájeno na jiném Profilu:
Předchozí systémové číslo VZ: P14V00002873
Id předchozího profilu ve VVZ: 60053451

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 403
Systémové číslo: P17V00000394
Dle zákona: č. 137/2006 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: 488539
Počátek běhu lhůt: 26.05.2014
Nabídku podat do: 13.08.2014 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Revitalizace trati K. Vary dolní nádraží - Johanngeorgenstadt
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmět plnění veřejné zakázky je zpracování projektu stavby pro účely stavebního řízení, investorsko-inženýrská činnost pro zajištění stavebního povolení, zajištění autorského dozoru a všech s tím spojených prací při realizaci stavby, návrh zadávací dokumentace podle vyhlášky 230/2012 Sb. a zvláštních technických podmínek (dále ZTP) do dokumentace pro výběr zhotovitele stavby, žádost o zařazení stavby do spolufinancování z prostředků EU - fondu OPD.
Revitalizovaný úsek je součástí trati Karlovy Vary dolní nádraží – Johanngeorgenstadt. Mimo souběhu s tratí Chomutov – Cheb (km 2,078 – 5,100) se jedná o jednokolejnou neelektrizovanou regionální trať. Stavba řeší mezistaniční úseky:
- Karlovy Vary dolní nádraží mimo – Karlovy Vary mimo,
- Karlovy Vary mimo – Stará Role mimo,
- Stará Role mimo – Nová Role mimo,
- Nová Role mimo – Nejdek mimo,
a čtyři přejezdy v úseku Nové Hamry – Tisová u Nejdku (jen technologicky).
Traťová rychlost v úseku Karlovy Vary dolní nádraží – Nejdek se pohybuje v rozmezí 40 – 60 km/h. V zastávkách se nacházejí úrovňová vnější nástupiště.
Trat’ tvoří přeshraniční spojení České republiky a Spolkové republiky Německo s místním významem. Začátek stavby „Revitalizace trati K. Vary dolní nádraží – Johanngeorgenstadt je v km 0,412 trati Karlovy Vary dolní nádraží – Potůčky – státní hranice SRN, konec v km 28,689 (přejezd s místní komunikací v Tisové u Nejdku) s tím že za km 19,028 už dojde jen k úpravám technologie jednotlivých přejezdů.
Dokumentace stavby řeší revitalizaci trati od km 0,412 do km 19,028 (mimo úsek 2,078 – cca 5,100, který je součástí žst. Karlovy Vary). V tomto úseku bude provedena demontáž stávajícího svršku a pokládka nového svršku. Stavba zahrnuje dále úpravy mostů a propustků. Nově budou zabezpečeny některé přejezdy, u všech v řešeném úseku dojde k výměně přejezdových konstrukcí.
V mezistaničním jednokolejném úseku se navrhuje úprava traťového zabezpečovacího zařízení v souvislosti se zvýšením traťové rychlosti a nového zabezpečení přejezdů.
Dokumentace řeší dále nové zabezpečení některých přejezdů v úseku Nejdek – Potůčky.
Bližší specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je upravena v dalších částech zadávací dokumentace.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: uveřejnění na profilu - otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 14 055 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Správa železnic, státní organizace
  • IČO: 70994234
  • Poštovní adresa:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2020-000638

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
viz dokumentace

Položky předmětu

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků


Žádný účastník není přiřazen.

Vybraný dodavatel


Vybraný dodavatel není nastaven.

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.