Veřejná zakázka: Revitalizace trati K. Vary dolní nádraží - Johanngeorgenstadt

Informace o veřejné zakázce

předchozí profil zadavatele Zadávací řízení bylo zahájeno na jiném Profilu:
Předchozí systémové číslo VZ: P14V00002873
Id předchozího profilu ve VVZ: 60053451

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 403
Systémové číslo: P17V00000394
Dle zákona: č. 137/2006 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: 488539
Počátek běhu lhůt: 26.05.2014
Nabídku podat do: 13.08.2014 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Revitalizace trati K. Vary dolní nádraží - Johanngeorgenstadt
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmět plnění veřejné zakázky je zpracování projektu stavby pro účely stavebního řízení, investorsko-inženýrská činnost pro zajištění stavebního povolení, zajištění autorského dozoru a všech s tím spojených prací při realizaci stavby, návrh zadávací dokumentace podle vyhlášky 230/2012 Sb. a zvláštních technických podmínek (dále ZTP) do dokumentace pro výběr zhotovitele stavby, žádost o zařazení stavby do spolufinancování z prostředků EU - fondu OPD.
Revitalizovaný úsek je součástí trati Karlovy Vary dolní nádraží – Johanngeorgenstadt. Mimo souběhu s tratí Chomutov – Cheb (km 2,078 – 5,100) se jedná o jednokolejnou neelektrizovanou regionální trať. Stavba řeší mezistaniční úseky:
- Karlovy Vary dolní nádraží mimo – Karlovy Vary mimo,
- Karlovy Vary mimo – Stará Role mimo,
- Stará Role mimo – Nová Role mimo,
- Nová Role mimo – Nejdek mimo,
a čtyři přejezdy v úseku Nové Hamry – Tisová u Nejdku (jen technologicky).
Traťová rychlost v úseku Karlovy Vary dolní nádraží – Nejdek se pohybuje v rozmezí 40 – 60 km/h. V zastávkách se nacházejí úrovňová vnější nástupiště.
Trat’ tvoří přeshraniční spojení České republiky a Spolkové republiky Německo s místním významem. Začátek stavby „Revitalizace trati K. Vary dolní nádraží – Johanngeorgenstadt je v km 0,412 trati Karlovy Vary dolní nádraží – Potůčky – státní hranice SRN, konec v km 28,689 (přejezd s místní komunikací v Tisové u Nejdku) s tím že za km 19,028 už dojde jen k úpravám technologie jednotlivých přejezdů.
Dokumentace stavby řeší revitalizaci trati od km 0,412 do km 19,028 (mimo úsek 2,078 – cca 5,100, který je součástí žst. Karlovy Vary). V tomto úseku bude provedena demontáž stávajícího svršku a pokládka nového svršku. Stavba zahrnuje dále úpravy mostů a propustků. Nově budou zabezpečeny některé přejezdy, u všech v řešeném úseku dojde k výměně přejezdových konstrukcí.
V mezistaničním jednokolejném úseku se navrhuje úprava traťového zabezpečovacího zařízení v souvislosti se zvýšením traťové rychlosti a nového zabezpečení přejezdů.
Dokumentace řeší dále nové zabezpečení některých přejezdů v úseku Nejdek – Potůčky.
Bližší specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je upravena v dalších částech zadávací dokumentace.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: uveřejnění na profilu - otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 14 055 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Správa železnic, státní organizace
  • IČO: 70994234
  • Poštovní adresa:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2020-000638

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
viz dokumentace

Položky předmětu

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky