Brief subject description:
Zadavatel zadává tuto podlimitní veřejnou zakázku na stavební práce v souvislosti s výkonem relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále též „ZZVZ“). V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku. Jelikož předpokládaná hodnota veřejné zakázky nedosahuje stanovený finanční limit, není zadavatel podle § 158 odst. 1 ZZVZ povinen zadat předmětnou sektorovou veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Zadavatel tedy nezadává tuto veřejnou zakázku v zadávacím řízení podle ZZVZ. Veřejná zakázka je zadávána podle požadavků a podmínek stanovených směrnicí SŽ SM53 Směrnice o zadávání veřejných zakázek, která je vnitřním předpisem zadavatele a upravuje postupy při aplikaci ZZVZ v podmínkách Správy železnic, státní organizace.
Stavební objekty železničního svršku a spodku jsou řešeny z důvodu rekonstrukce mostu. V rámci objektů bude sneseno kolejové lože a vyměněno štěrkové lože. Materiál bude nový (mimo kolejnice), kolejnice 49E1 na betonových pražcích B91S
s bezpodkladnicovým pružným upevněním s rozdělením „u“. Kolej bezstyková. Dále bude provedeno podbití celého přilehlého směrového oblouku s doplněním a úpravou kolejového lože do profilu.
V rámci rekonstrukce mostu bude uvedena šířka náspu (včetně drážních stezek) do normového stavu, a to v rozsahu rekonstruovaného úseku. Směrové a výškové řešení je navrženo tak, aby co nejvíce kopírovalo stávající stav. Rozsah rekonstrukce je dán přechodovými oblastmi, mimo tyto oblasti bude provedena pouze směrová a výšková úprava.
Nosná konstrukce mostu bude vybourána a přestavěna na novou železobetonovou klenbu, která bude spřažena pomocí ocelových trnů se stávající kamennou opěrou. Navržené řešení dále splňuje nutný obrys kolejového lože a šířkové uspořádání VMP 2,5. Spodní stavba bude částečně ubourána dle výkresové dokumentace a zbylá část bude patřičně sanována. Svahová křídla budou rozebrána po úroveň vyznačenou ve výkresové dokumentaci, dílce budou patřičně sanovány a znovu použity. Dále budou svahová křídla doplněna o nové železobetonové římsy spojené se stávajícím kamenným dříkem pomocí kotevních trnů. Nově budou také řešeny přechodové oblasti, a to pomocí železobetonových přechodových zídek založených na ražených mikropilotách. Kolej bude uložená v uzavřeném kolejovém loži. Přestavbou nebude rozšířen průjezdný profil převáděné komunikace. Kabelová lávka na levé straně mostu bude ponechána a během výstavby patřičně chráněna. Pozemní komunikace pod mostem včetně silničního mostu nebudou rekonstrukcí mostu dotčeny.
Součástí stavby nejsou žádné technologické objekty ani technická zařízení.
Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spravazeleznic.cz)