Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Rekonstrukce mostu v km 4,894 na trati Brno - Přerov
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Zadavatel zadává tuto podlimitní veřejnou zakázku na stavební práce v souvislosti s výkonem relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále též „ZZVZ“). V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku. Jelikož předpokládaná hodnota veřejné zakázky nedosahuje stanovený finanční limit, není zadavatel podle § 158 odst. 1 ZZVZ povinen zadat předmětnou sektorovou veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Zadavatel tedy nezadává tuto veřejnou zakázku v zadávacím řízení podle ZZVZ. Veřejná zakázka je zadávána podle požadavků a podmínek stanovených směrnicí SŽ SM53 Směrnice o zadávání veřejných zakázek, která je vnitřním předpisem zadavatele a upravuje postupy při aplikaci ZZVZ v podmínkách Správy železnic, státní organizace.
Stavební objekty železničního svršku a spodku jsou řešeny z důvodu rekonstrukce mostu. V rámci objektů bude sneseno kolejové lože a vyměněno štěrkové lože. Materiál bude nový (mimo kolejnice), kolejnice 49E1 na betonových pražcích B91S
s bezpodkladnicovým pružným upevněním s rozdělením „u“. Kolej bezstyková. Dále bude provedeno podbití celého přilehlého směrového oblouku s doplněním a úpravou kolejového lože do profilu.
V rámci rekonstrukce mostu bude uvedena šířka náspu (včetně drážních stezek) do normového stavu, a to v rozsahu rekonstruovaného úseku. Směrové a výškové řešení je navrženo tak, aby co nejvíce kopírovalo stávající stav. Rozsah rekonstrukce je dán přechodovými oblastmi, mimo tyto oblasti bude provedena pouze směrová a výšková úprava.
Nosná konstrukce mostu bude vybourána a přestavěna na novou železobetonovou klenbu, která bude spřažena pomocí ocelových trnů se stávající kamennou opěrou. Navržené řešení dále splňuje nutný obrys kolejového lože a šířkové uspořádání VMP 2,5. Spodní stavba bude částečně ubourána dle výkresové dokumentace a zbylá část bude patřičně sanována. Svahová křídla budou rozebrána po úroveň vyznačenou ve výkresové dokumentaci, dílce budou patřičně sanovány a znovu použity. Dále budou svahová křídla doplněna o nové železobetonové římsy spojené se stávajícím kamenným dříkem pomocí kotevních trnů. Nově budou také řešeny přechodové oblasti, a to pomocí železobetonových přechodových zídek založených na ražených mikropilotách. Kolej bude uložená v uzavřeném kolejovém loži. Přestavbou nebude rozšířen průjezdný profil převáděné komunikace. Kabelová lávka na levé straně mostu bude ponechána a během výstavby patřičně chráněna. Pozemní komunikace pod mostem včetně silničního mostu nebudou rekonstrukcí mostu dotčeny.
Součástí stavby nejsou žádné technologické objekty ani technická zařízení.
Místo plnění: Jihomoravský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spravazeleznic.cz)
Kontakt: Radomíra Rečková
e-mail: Reckova@spravazeleznic.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: mimo režim ZZVZ
Druh zadávacího řízení: podlimitní sektorová VZ s uveřejněnou výzvou
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 23.04.2024 10:30
Datum zahájení: 09.04.2024 10:42
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: