Zakázka: Rekonstrukce mostu v km 4,894 na trati Brno - Přerov

Informace o zakázce

fáze zadávacího řízení Hodnocení
Probíhá vyhodnocování.
DBID: 14648
Systémové číslo: P24V00000470
Evidenční číslo zadavatele: 61724077
Datum zahájení: 09.04.2024
Nabídku podat do: 23.04.2024 10:30

Název, druh zakázky a popis předmětu

  • Název: Rekonstrukce mostu v km 4,894 na trati Brno - Přerov
  • Druh zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Zadavatel zadává tuto podlimitní veřejnou zakázku na stavební práce v souvislosti s výkonem relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále též „ZZVZ“). V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku. Jelikož předpokládaná hodnota veřejné zakázky nedosahuje stanovený finanční limit, není zadavatel podle § 158 odst. 1 ZZVZ povinen zadat předmětnou sektorovou veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Zadavatel tedy nezadává tuto veřejnou zakázku v zadávacím řízení podle ZZVZ. Veřejná zakázka je zadávána podle požadavků a podmínek stanovených směrnicí SŽ SM53 Směrnice o zadávání veřejných zakázek, která je vnitřním předpisem zadavatele a upravuje postupy při aplikaci ZZVZ v podmínkách Správy železnic, státní organizace.
Stavební objekty železničního svršku a spodku jsou řešeny z důvodu rekonstrukce mostu. V rámci objektů bude sneseno kolejové lože a vyměněno štěrkové lože. Materiál bude nový (mimo kolejnice), kolejnice 49E1 na betonových pražcích B91S
s bezpodkladnicovým pružným upevněním s rozdělením „u“. Kolej bezstyková. Dále bude provedeno podbití celého přilehlého směrového oblouku s doplněním a úpravou kolejového lože do profilu.
V rámci rekonstrukce mostu bude uvedena šířka náspu (včetně drážních stezek) do normového stavu, a to v rozsahu rekonstruovaného úseku. Směrové a výškové řešení je navrženo tak, aby co nejvíce kopírovalo stávající stav. Rozsah rekonstrukce je dán přechodovými oblastmi, mimo tyto oblasti bude provedena pouze směrová a výšková úprava.
Nosná konstrukce mostu bude vybourána a přestavěna na novou železobetonovou klenbu, která bude spřažena pomocí ocelových trnů se stávající kamennou opěrou. Navržené řešení dále splňuje nutný obrys kolejového lože a šířkové uspořádání VMP 2,5. Spodní stavba bude částečně ubourána dle výkresové dokumentace a zbylá část bude patřičně sanována. Svahová křídla budou rozebrána po úroveň vyznačenou ve výkresové dokumentaci, dílce budou patřičně sanovány a znovu použity. Dále budou svahová křídla doplněna o nové železobetonové římsy spojené se stávajícím kamenným dříkem pomocí kotevních trnů. Nově budou také řešeny přechodové oblasti, a to pomocí železobetonových přechodových zídek založených na ražených mikropilotách. Kolej bude uložená v uzavřeném kolejovém loži. Přestavbou nebude rozšířen průjezdný profil převáděné komunikace. Kabelová lávka na levé straně mostu bude ponechána a během výstavby patřičně chráněna. Pozemní komunikace pod mostem včetně silničního mostu nebudou rekonstrukcí mostu dotčeny.
Součástí stavby nejsou žádné technologické objekty ani technická zařízení.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: podlimitní sektorová VZ s uveřejněnou výzvou
  • Režim zakázky: mimo režim ZZVZ
  • Předpokládaná hodnota: 15 964 097 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Jihomoravský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Správa železnic, státní organizace
  • IČO: 70994234
  • Poštovní adresa:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Název oddělení: Stavební správa východ
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2020-000638

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spravazeleznic.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy