Zakázka: Předběžná tržní konzultace: „eVývěska – informační kiosky pro cestující (náhrada klaprámů)“

Informace o zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 13621
Systémové číslo: P23V00001241
Evidenční číslo zadavatele: 58334/2023-SŽ-GŘ-O8
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 29.08.2023
Předběžný zájem vyjádřit do: 08.09.2023 23:59
Žádost o účast podat do: 08.09.2023 23:59

Název, druh zakázky a popis předmětu

  • Název: Předběžná tržní konzultace: „eVývěska – informační kiosky pro cestující (náhrada klaprámů)“
  • Druh zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Cílem výše uvedené veřejné zakázky bude uzavření smlouvy, jejímž předmětem plnění je dosažení nového jednoduchého, moderního a uživatelsky přijatelného nástroje pro zveřejňování povinně zveřejňovaných informací a informací o závadách v provozu na tratích provozovaných SŽ. Informace budou zveřejňovány pomocí elektronických zobrazovacích zařízení (zobrazovací
jednotka), které budou v provedení jedna zobrazovací jednotka nebo sestava (soubor) zobrazovacích jednotek. V Pilotním projektu bude instalováno cca 20 ks zobrazovacích jednotek ve vybraných významných uzlech železniční sítě.

Dalším cílem PTK je transparentním způsobem získat přehled o současné situaci na trhu, možnostech dodavatelů, a ujasnění otázek nezbytných pro realizaci veřejné zakázky.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: uveřejnění na profilu - jiný
    Důvod použití jednacího řízení:
    předběžná tržní konzultace
  • Režim zakázky: mimo režim ZZVZ

Zadavatel

  • Úřední název: Správa železnic, státní organizace
  • IČO: 70994234
  • Poštovní adresa:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Název oddělení: Generální ředitelství
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2020-000638

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Dlážděná 1003/7
110 00 Praha

Kontakt

Položky předmětu

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě zakázky