Brief subject description:
Předmětem zakázky jsou dodatečné stavební práce stavby "Modernizace trati Ševětín - Veselí nad Lužnicí, II. část, úsek Horusice - Veselí nad Lužnicí" dle změnového listu č. 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14.
ZL č.8: SO 46-40-03 ŽST Veselí n. L., rekonstrukce stavědla č.1, SO 46-40-04.1 ŽST Veselí n.L., úprava ATÚ, SO 46-40-05 ŽST Veselí n. L., EPZ, SO 48-40-01 TT Veselí n.L., stanoviště transformátorů, SO 48-40-02 TT Veselí n.L., R 27 kV, provozní budova, SO 46-40-08 ŽST Veselí n.L., stavební úpravy TS 22/0,4kV, SO 48-40-22 Č.Velenice - Veselí n.L., zastávka Frahelž, stavební úpravy stáv. výpr. Budovy, SO 48-40-24 Č.Velenice - Veselí n.L., RD u přejezdu v km 50,060
ZL č.9: PS 46-02-08 ŽST Veselí n. L., sdělovací zařízení
ZL č.10: Při demontáži osvětlovacích věží byly po odkrytí základů nalezeny izolační vrstvy kotvení věží do betonových základů v podobě asfaltových směsí. Při analýze zásypové zeminy byl zjištěn zvýšený obsah dehtu a na základě výsledků byla tato zařazena jako nebezpečný odpad. Ve spolupráci odborné firmy zajišťující odpadové hospodářství a konzultaci s oddělením životního prostředí SSZ SŽDC bylo rozhodnuto a sanaci, která spočívá v odtěžení a následné ekologické likvidaci kontaminované zeminy a izolačních vrstev.
ZL č.11: SO 48-30-03 Horusice - Veselí nad Lužnicí, zabezpečení veřejných zájmů, SO 46-44-01 ŽST Veselí n. L., kabelovody
ZL č.12: SO 45-22-02 Horusice - Veselí n.L., zastávka Veselí n.L., silniční nadjezd v km 34,995, SO 45-22-03 Horusice - Veselí n. L., silniční nadjezd v km 36,057, SO 45-22-04 Horusice - Veselí n.L., silniční nadjezd v km 36,709, SO 46-60-01.2 ŽST Veselí n.L., lávka pro pěší v ev. km 54,759
ZL č.13: Na horusickém zhlaví žst. Veselí n/L prochází přes pozemky SŽDC vodoteč, přitékající z povodí nad stanicí a ústící do městské kanalizace. Zároveň do ní ústí část odvodnění žel. spodku stanice. Vodoteč je vedena klikatě podle původní konfigurace kolejiště a prochází skrz pět propustků. Nyní koleje přecházejí pouze přes dva z nich. Po odtěžení značných nánosů ze stávajících příkopů a propustků bylo zjšitěno, že spád vodoteče je naprosto minimální a dochází k zadržování vody u paty svahů železničního spodku. Pro zlepšení odtoku (které je nutné pro zabránění degradace tělesa železničního spodku ve stanici) je potřeba omezující propustek odstranit, vodoteč narovnat (stále na pozemcích SŽDC). Změna trasy odvodnění umožní lepší využití pozemků uvolněných snesením nepotřebných kolejí.
ZL č.14:
V rámci projektové dokumentace je uvažováno s dopravními opatřeními, na které je vyčleněn přímo jeden SO. Jedná se o opatření v rámci výstavby 3 objektů (SO 46-20-02, SO 45-30-02, SO 45-30-04). Nedílnou součástí provedení dopravního opatření je souhlas příslušných orgánů samosprávy (MěÚ Soběslav, Policie ČR, dopravní inspektorát Tábor).
Dopravní opatření uvažované v projektové dokumentaci, je ale připraveno přímo na stavbu a neřeší situaci v regionu (další investiční akce v
Uzavřeno dodatkem č. 7 ke Smlouvě o dílo.
Tenders or requests to participate submit to:
viz dokumentace