Public contract: Rekonstrukce mostu v km 41,791 trati Tábor - Písek

Information on public contract

procurement procedure phase Cancelled (archived)
Contract/contest was canceled.
DBID: 8466
System number: P20V00002075
Contracting authority registration number: 61820360
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2020-036193
Date of commence: 14.10.2020
Tender submit to: 20.01.2021 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Rekonstrukce mostu v km 41,791 trati Tábor - Písek
  • Type of public contract: Works

Brief subject description:
Předmětem díla je zhotovení stavby „Rekonstrukce mostu v km 41,791 trati Tábor-Písek“ jejímž cílem je odstranění nevyhovujícího udržovacího stavu nosné konstrukce a spodní stavby. Mostní objekt převádí železniční trať přes vodní nádrž Orlická přehrada na řece Vltava mezi obcemi Červená nad Vltavou a Vlastec. Mostní objekt z roku 1888 tvoří tři jednokolejné jednopólové ocelové konstrukce, příhradové nýtované trámové prosté s prvkovou mostovkou o rozpětí L= 8,70 + 3 x 84,40 + 8,70 m. Spodní stavba je z kamenného zdiva s lícem z řádkového zdiva s rovnoběžnými křídly. Spodní stavba se skládá ze dvou opěr vylehčených klenbami a dvou pilířů, které jsou v současné době zaplaveny vodou a obetonovány. Spodní stavba je založená plošně. Délka mostu 283,75 m, šířka mostu 5,78 m, výška mostu 69,90 m. Most je z roku 1898. Ocelové konstrukce mají nevyhovující zatížitelnost a nevyhovují na zatížení dopravou dle ČSN EN 1991-2.Nový mostní objekt je navrhován jako železniční jednokolejný most s průběžným kolejovým ložem v odsunuté poloze cca 10 m severním směrem. V hlavním mostním otvoru je navrhována nosná konstrukce ze železobetonového oblouku na rozpětí 156,0 m a se vzepětím 34,7 m. Délka přemostění 296,8 m a délka mostu 316,3 m. Výška mostu nade dnem Vltavy 70,0 m. Ve vedlejších mostních otvorech je navrhována konstrukce trámová spojitá z předpjatého betonu s betonovou deskou mostovky. Nová spodní stavba je navržena ze železobetonu s plošným založením na skalním podloží. Základové bloky paty oblouku jsou navrženy na březích vodní nádrže. Železniční svršek je navržen ve standardním uspořádání s průběžným kolejovým ložem.

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: open procedure
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: n/a
    Zadavatel stanovuje závaznou zadávací podmínku tak, že částka 458 425 830,- Kč je nejvyšší přípustnou nabídkovou cenou (bez DPH), a to pod sankcí vyloučení z další účasti v zadávacím řízení.

Place of performance

  • Jihočeský kraj

Contracting authority

  • Official name: Správa železnic, státní organizace
  • CRN: 70994234
  • Postal address:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Name of the department: Stavební správa západ
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2020-000638

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spravazeleznic.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Písemná zpráva zadavatele Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele_podpis.pdf 377.80 KB

Forms

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://zakazky.spravazeleznic.cz/vz00008466

List of tenderers