Veřejná zakázka: Rekonstrukce mostu v km 41,791 trati Tábor - Písek

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zrušeno (v archivu)
Zakázka/soutěž byla zrušena.
DBID: 8466
Systémové číslo: P20V00002075
Evidenční číslo zadavatele: 61820360
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2020-036193
Datum zahájení: 14.10.2020
Nabídku podat do: 20.01.2021 09:00
Datum zrušení: 21.01.2001

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Rekonstrukce mostu v km 41,791 trati Tábor - Písek
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem díla je zhotovení stavby „Rekonstrukce mostu v km 41,791 trati Tábor-Písek“ jejímž cílem je odstranění nevyhovujícího udržovacího stavu nosné konstrukce a spodní stavby. Mostní objekt převádí železniční trať přes vodní nádrž Orlická přehrada na řece Vltava mezi obcemi Červená nad Vltavou a Vlastec. Mostní objekt z roku 1888 tvoří tři jednokolejné jednopólové ocelové konstrukce, příhradové nýtované trámové prosté s prvkovou mostovkou o rozpětí L= 8,70 + 3 x 84,40 + 8,70 m. Spodní stavba je z kamenného zdiva s lícem z řádkového zdiva s rovnoběžnými křídly. Spodní stavba se skládá ze dvou opěr vylehčených klenbami a dvou pilířů, které jsou v současné době zaplaveny vodou a obetonovány. Spodní stavba je založená plošně. Délka mostu 283,75 m, šířka mostu 5,78 m, výška mostu 69,90 m. Most je z roku 1898. Ocelové konstrukce mají nevyhovující zatížitelnost a nevyhovují na zatížení dopravou dle ČSN EN 1991-2.Nový mostní objekt je navrhován jako železniční jednokolejný most s průběžným kolejovým ložem v odsunuté poloze cca 10 m severním směrem. V hlavním mostním otvoru je navrhována nosná konstrukce ze železobetonového oblouku na rozpětí 156,0 m a se vzepětím 34,7 m. Délka přemostění 296,8 m a délka mostu 316,3 m. Výška mostu nade dnem Vltavy 70,0 m. Ve vedlejších mostních otvorech je navrhována konstrukce trámová spojitá z předpjatého betonu s betonovou deskou mostovky. Nová spodní stavba je navržena ze železobetonu s plošným založením na skalním podloží. Základové bloky paty oblouku jsou navrženy na březích vodní nádrže. Železniční svršek je navržen ve standardním uspořádání s průběžným kolejovým ložem.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena
    Zadavatel stanovuje závaznou zadávací podmínku tak, že částka 458 425 830,- Kč je nejvyšší přípustnou nabídkovou cenou (bez DPH), a to pod sankcí vyloučení z další účasti v zadávacím řízení.

Místo plnění

  • Jihočeský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Správa železnic, státní organizace
  • IČO: 70994234
  • Poštovní adresa:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Název oddělení: Stavební správa západ
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2020-000638

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spravazeleznic.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Seznam účastníků