Stručný popis předmětu:
V současné době je stav předmětných kolejí zcela technicky nevyhovující a zároveň je nutná redukce kolejiště frýdeckého přednádraží v návaznosti na nové zabezpečovací zařízení v žst. Český Těšín. Stavba těsně souvisí se stavbami „Rekonstrukce jižního zhlaví frýdeckého přednádraží v žst. Český Těšín, vč. TZZ směr Hnojník“ a „Optimalizace trati Bystřice nad Olší – Český Těšín, 2.část – žst. Český Těšín“.
V rámci stavby bude na frýdeckém přednádraží sever provedena rekonstrukce kol. č. 134 a 136 (nově budou označeny č. 234 a 236) a redukce kolejí. Budou bez náhrady zrušeny kol. č. 138, 142, 144 a 146 a dále výhybky č. 140, 141, 143, 139 a 144. V rámci 1. stavebního postupu stavby „Optimalizace trati Bystřice nad Olší – Český Těšín, 2. část – žst. Český Těšín“ budou sneseny výhybky č. 142, 145, 147 a 148 a nahrazeny kolejovými poli. Stávající kolej č. 140 bude zřízena jako kusá kol. č. 238 a bude novou výhybkou napojena na kol. č. 236. V konečném stavu zde tedy zůstanou dopravní kol. č. 234 a 236 a 2 kusé manipulační kol.č.132 a 238. Pro rekonstrukci kol. č. 234 bude po regeneraci použit materiál ze snesených kolejí tv. 49E1 na bet. pražcích a pro kol.č.236 bude použit nový materiál 49E1 na bet. pražcích. Osová vzdálenost bude 4,75m a osová vzdálenost mezi kol. č. 236 a kusou kolejí č. 238 bude 9,2 m.
Rekonstrukce žel. spodku bude provedena na základě geotechnických průzkumů a dle předpisu S4. V rámci žel. spodku je navržen trativodní systém pro odvodnění kol. č. 236 a 234. V km 137,133 bude zrušen stávající nefunkční propustek. V rámci stavby bude snesena i návěstní lávka v km 137,648.
Z důvodu redukce kolejiště bude provedena i úpravě osvětlení frýdeckého přednádraží sever. Stávající osvětlovací stožáry budou demontovány a bude osazeno 20 ks nových 12m stožárů. Napojeny budou na stávající rozvaděč.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
viz dokumentace