Stručný popis předmětu:
Stavba se nachází v úseku Turnov – Liberec. Začátek stavby je na ZV výhybky č. 59 v ŽST
Turnov v km 124,577; konec stavby je na KV výhybky č. 6 v ŽST Liberec hl.n. v km 159,170.
Z hlediska osobní dopravy se jedná o důležitou železniční trať s poměrně značnými toky cestujících s rychlíkovou (Pardubice – Liberec) i regionální dopravou (Liberec – Stará Paka –
Nová Paka) s významem pro Liberecký a návazně i Královéhradecký kraj a Pardubický kraj.
Významná je i nákladní doprava s provozem Pn a Mn vlaků včetně Nex vlaku do Liberce a dále
směr PKP (Zawidov). Jedná se o dráhu celostátní. Účelem stavby je provedení takových stavebních činností, které především povedou ke zlepšení stavu železniční infrastruktury v celém traťovém úseku. Traťový úsek bude uveden do stavu umožňujícího plné využití možností stávající infrastruktury, což dále povede ke zkrácení jízdních dob, zlepšení obratu souprav, zlepšení přípojných vazeb, zvýšení stability grafikonu. Zkrácení jízdních dob v celém úseku bude dále akcentováno předpokládaným nasazením nových řad vozidel na osobní vlaky a rychlíky po soutěžích na dopravce v daném úseku cca od roku 2018. Toto dále zatraktivní využívání železniční dopravy pro cestující. Využití ani základní kapacity železniční trati se nemění. Předmětem veřejné zakázky je provedení především takových stavebních činností, které povedou k odstranění nevyhovujícího stavu železniční infrastruktury – tj. železničního svršku a spodku (celková délka řešeného úseku je 33,847 km, nový stav železničního svršku 4735 m, strojní čištění celkem 17 480 m, nové pražce betonové 5860 ks, nové kolejnice 8475 m, výměna svěrek a pryžových podložek 19,970 km, nové výhybky 6 ks, regenerace výhybek 2 ks, zvýšení únosnosti železničního spodku 12 030 m2), staničního zabezpečovacího zařízení (ŽST Sychrov, Hodkovice nad Mohelkou a Rychnov u Jablonce nad Nisou), přejezdového zabezpečovacího zařízení, nástupišť (ŽST Sychrov, Hodkovice nad Mohelkou a Rychnov u Jablonce nad Nisou a zastávky Doubí u Turnova, Sedlejovice, Rádlo a Pilínkov – součet hran 992 m), železničních přejezdů, napájení PZS, 26 mostů, 15 propustků, opěrných zdí. Dále bude provedena oprava Sedlejovického tunelu. Bližší specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je upravena v dalších částech zadávací dokumentace.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
viz dokumentace