Stručný popis předmětu:
Stavbu „Uzel Plzeň, 2. stavba – přestavba osobního nádraží, včetně mostů Mikulášská“ lze charakterizovat jako liniovou stavbu v intravilánu města Plzeň. Jedná se o „nekoridorovou“ část uzlu. Stavba řeší jižní část osobního nádraží Plzeň, chebské zhlaví, mosty přes Mikulášskou ulici a trať na Cheb a Klatovy až k mostům přes Radbuzu. Stavba navazuje na 1. stavbu Uzlu Plzeň, která řeší severní část osobního nádraží, Pražské zhlaví a Lobezské koleje směrem na České Budějovice a je v současné době v realizaci a na stavbu „Průjezd uzlem Plzeň ve směru III. TŽK“, která je již zrealizována. Traťové úseky 2. stavby: Plzeň – Křimice km 348,7 – 349,6; Plzeň – Česká Kubice km 109,7 – 110,2 (nový stav 103,7 – 104,2); Plzeň – Valcha km 96,8 – 97,4.
Realizací stavby bude plnohodnotně zajištěna interoperabilita na celém úseku III.TŽK na větvi Praha – Plzeň – Cheb. Předmětem plnění je: zpracování dokumentace na úrovni projektu stavby pro stavbu „Uzel Plzeň, 2. stavba – přestavba osobního nádraží, včetně mostů Mikulášská“; zpracování podkladů pro resortní schválení projektu stavby; zajištění autorského dozoru; návrh zadávací dokumentace podle vyhl. 230/2012 Sb. a zvláštních technických podmínek (dále ZTP) do dokumentace pro výběr zhotovitele stavby;žádost o zařazení stavby do spolufinancování z prostředků EU - fondu OPD. Bližší specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je upravena v dalších částech zadávací dokumentace.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
viz dokumentace