Public contract: Modernizace a elektrizace trati Otrokovice - Vizovice

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 4527
System number: P19V00001138
Contracting authority registration number: 61719070
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2019-013804
Date of commence: 26.04.2019
Tender submit to: 03.06.2019 13:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Modernizace a elektrizace trati Otrokovice - Vizovice
  • Type of public contract: Services

Brief subject description:
Tato veřejná zakázka je ve smyslu ust. § 7 ZZVZ zadávána společně dvěma zadavateli. Zadavatel Z-Group a.s. je osobou, která ve smyslu ust. § 7 odst. 2 ZZVZ není povinna postupovat dle ZZVZ. Zadavatel Správa železniční dopravní cesty, státní organizace je veřejným zadavatelem, který zadává tuto veřejnou zakázku při výkonu relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) ZZVZ. V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku.Veřejná zakázka na služby je na základě dohody zadavatelů zadávána v otevřeném řízení postupem pro nadlimitní režim dle § 56 a násl. ZZVZ
Předmětem plnění veřejné zakázky je projekční příprava novostavby multifunkční budovy, která bude obsahovat výpravní budovu železniční stanice Zlín střed (dále jen „multifunkční budova“).

Projekční příprava bude spočívat ve zpracování projektové dokumentace stavby pro vydání stavebního povolení (DSP) včetně projednání s dotčenými osobami a orgány, zajištění všech podkladů k vydání stavebního povolení a následně projektové dokumentace pro provádění stavby (PDPS), která bude splňovat požadavky dokumentace pro výběr zhotovitele stavby (dle vyhl. č. 169/2016 Sb.), zpracování dokumentů a zajištění činnosti koordinátora BOZP při práci na staveništi ve fázi přípravy dle zák. č. 309/2006 Sb., v platném znění, a včetně výkonu autorského dozoru projektanta při realizaci stavby. Součástí díla není zastupování zadavatelů ve stavebním řízení.
Připravovaná multifunkční budova souvisí se souběžně připravovanými investičními akcemi obou zadavatelů, a to:
- investiční akce „Modernizace a elektrizace trati Otrokovice – Vizovice“, jejímž investorem je Správa železniční dopravní cesty, s.o. a
- investiční akce „Dopravní terminál Zlín“ (dále jen „DTZ“), jejímž investorem je Z-Group a.s.

Při plnění veřejné zakázky bude vybraný dodavatel rovněž zajišťovat nezbytnou koordinaci projekčních prací s projekčními pracemi na stavbě „Modernizace a elektrizace trati Otrokovice – Vizovice“.
Multifunkční budova má specifikovanou objemovou charakteristiku, včetně návrhu dispozičního řešení, která je dána následovně: 1. PP, 1. NP, 2. NP jako komerční plochy, jejichž předběžné členění je dáno dokumentací pro ÚR, 3. NP - 6. NP parkování automobilů a 7. NP kombinované, a to tak, že pravá část kancelářská, levá část kombinace ubytovací kapacity (cca 30 lůžek) a stravováním (např restaurace). 1. PP navazuje na podzemní parter budoucího komerčně polyfunkčního objektu (dále jen „KPO“), který musí PD zohlednit tak, aby bylo patrné, jakým způsobem budou pojednány výšky podlah a stropu v místě styku výpravní budovy železniční stanice Zlín střed a KPO, které budou budovány etapovitě. Součástí projektu bude komplexní pojetí Statiky, založení objektu, vytápění, chlazení, elektroinstalace a zdravotechniky dle požadovaných nároků objednatele na provoz výpravní budovy železniční stanice Zlín střed.
Záměrem je vyprojektování multifunkční budovy jako celku, v návaznosti na okolní komunikace včetně zpevněných ploch, jejichž investorem je Statutární město Zlín, a v návaznosti na obslužný koridor a náležitosti s tím spojené (nástupiště, kolejiště, komunikace pro pěší), jejichž investorem je Správa železniční dopravní cesty, státní organizace.
Dokumentace dále musí zohlednit a zapracovat napojení multifunkční budovy na podzemní parter KPO, který bude budován jako III. etapa dopravního terminálu, a který bude dopravně napojen u sousedního objektu Technologické fakulty UTB. Veškeré podklady spojené s těmito přilehlými částmi budou dodavatelem průběžně předkládány zadavateli a se zadavatelem konzultovány v návaznosti na založení budovy, dispoziční úpravy a technické řešení budovy.
Podkladem pro vypracování DSP a PDPS je varianta č. 2 záměru DTZ - „URBANISTICKÁ STUDIE DOPRAVNÍHO TERMINÁLU VE ZLÍNĚ“ zpracovaná v březnu 2016 a projektová dokumentace pro územní řízení stavby „SŽDC – Modernizace a elektrizace trati Otrokovice – Vizovice“ (jako SO 05-15-01 ŽST Zlín střed, výpravní budova část D.6.34).Součástí díla je rovněž zejména:
- zpracování vyplněné žádosti o stavební povolení, včetně všech vyžadovaných podkladů a příloh;
- zpracování podkladů pro zadávací řízení na realizaci stavby v potřebném množství a podobě (zvláštní technické podmínky a soupis prací dle vyhl. č. 169/2016 Sb., v platném znění);

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: open procedure
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 12 500 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Správa železnic, státní organizace
  • CRN: 70994234
  • Postal address:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Name of the department: Stavební správa východ
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2020-000638

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.szdc.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance