Zakázka: Oprava trati v úseku Luka nad Jihlavou - Jihlava - I.etapa

Informace o zakázce

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oprava trati v úseku Luka nad Jihlavou - Jihlava - I.etapa Zadávací dokumentace včetně Výzvy k podání nabídky. Archiv ZIP ZD.zip 11.84 MB
Změna č.1 ZD Zadavatel na základě dotazu uchazeče týkajícího se znění "Zadání" a "Výkazu výměr" doplnil/upravil původní soupis prací k nacenění zveřejněný v zadávací dokumentaci v Dílu 4 SOUPIS PRACÍ S VÝKAZEM VÝMĚR (soubor ve formátu .xls s názvem „VV - Oprava trati v úseku Luka nad Jihlavou-Jihlava“) o chybně uvedené položky.

Tímto dochází ke změně v již zveřejněné zadávací dokumentaci, a to:

a) v části Díl 4 SOUPIS PRACÍ S VÝKAZEM VÝMĚR
Původní soubor: VV - Oprava trati v úseku Luka nad Jihlavou-Jihlava nahrazujeme souborem: „VV - Oprava trati v úseku Luka nad Jihlavou-Jihlava_30.09.2021“.

b) v části Díl 1 VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY

V původním souboru Díl 1 Výzva k podání nabídek měníme text v článku 5. ZDROJE FINANCOVÁNÍ A PŘEDPOKLÁDANÁ HODNOTA VEŘEJNÉ ZAKÁZKY odstavec 5.3 nově na text:

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 89 703 697,28 Kč (bez DPH).
Uvedená částka zahrnuje i hodnotu stavebního materiálu ve výši 4 227 854,86 Kč (bez DPH), který bude zadavatel dle zadávacích podmínek poskytovat dodavateli a který je nezbytný pro poskytnutí zadávaných stavebních prací.
Předpokládaná hodnota plnění vybraného dodavatele po odečtení hodnoty zadavatelem poskytovaného materiálu činí 85 475 842,42 Kč (bez DPH).

Ostatní části zadávací dokumentace zůstávají beze změn. Lhůta pro podání nabídek se v návaznosti na provedené změny mění na nový termín, který bude uveden na hlavní stránce v záložce informace o zakázce.
Dokument MS Excel VV - Oprava trati v úseku Luka nad Jihlavou-Jihlava_30.09.2021.xl sx 361.95 KB
Změna č.2 ZD Na základě dotazů uchazeče zadavatel rozhodl o úpravě a doplnění Dílu 4 zadávací dokumentace - SOUPIS PRACÍ S VÝKAZEM VÝMĚR, který uveřejňujeme jako změnu č.2 zadávací dokumentace. V souvislosti se změnou č.2 zadávací dokumentace se zároveň mění čl.5.3 Výzvy k podání nabídky, č.j. 16906/2021-SŽ-OŘ BNO-NPI takto:

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 93 810 802,29 Kč (bez DPH). Uvedená částka zahrnuje i hodnotu stavebního materiálu ve výši 4 227 854,86 Kč (bez DPH), který bude zadavatel dle zadávacích podmínek poskytovat dodavateli a který je nezbytný pro poskytnutí zadávaných stavebních prací. Předpokládaná hodnota plnění vybraného dodavatele po odečtení hodnoty zadavatelem poskytovaného materiálu činí 89 582 950,43 Kč (bez DPH).

Zadavatel zároveň prodlužuje lhůtu pro podání nabídek u zadávacího řízení Oprava trati v úseku Luka nad Jihlavou - Jihlava - I. etapa na 19.10.2021 do 8:00 hod. Elektronickou nabídku lze podat prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK, která je k dispozici na internetové stránce: https://zakazky.spravazeleznic.cz/.
V ostatních ustanoveních zůstává tato Výzva k podání nabídky a její přílohy beze změn.

Ing. Roman Petříček

Správa železnic, státní organizace
Oblastní ředitelství Brno

Vedoucí odboru
odbor veřejných zakázek

Kounicova 688/26, 611 43 Brno
T 972 626 018
M 724 106 238
E petricek@spravazeleznic.cz
spravazeleznic.cz

Nedílnou součástí této zprávy je právní doložka, jejíž plné znění naleznete na adrese www.spravazeleznic.cz/dolozka
Archiv ZIP Díl 4 SOUPIS PRACÍ S VÝKAZEM VÝMĚR - změna č.2.zip 317.83 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
07.10.2021 22:05 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Roman Petříček Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace    
30.09.2021 15:42 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Lena Skutilová Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace    

Ostatní zprávy k zakázce

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
20.10.2021 07:55 ostatní Roman Petříček Rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele    

Veřejné dokumenty

 
Žádné dokumenty k zobrazení.

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 30.09.2021 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 07.10.2021 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 11.10.2022 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.spravazeleznic.cz/vz00010637

Plnění smlouvy na základě zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
SEŽEV - REKO a.s. 46904859 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 22.10.2021

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
SEŽEV - REKO a.s. 46904859 Česká republika 101 174 424,00 122 421 053,04

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.