Contract: Dětmarovice – Petrovice u K. – státní hranice PR, BC (TPI)

Contract information

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 7433
System number: P20V00001051
Contracting authority registration number: 61720182
Date of commence: 05.06.2020
Tender submit to: 17.06.2020 13:00

Title, type and description of contract

  • Title: Dětmarovice – Petrovice u K. – státní hranice PR, BC (TPI)
  • Contract type: Services

Brief subject description:
Zadavatel zadává tuto podlimitní veřejnou zakázku na služby v souvislosti s výkonem relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“). V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku. Jelikož předpokládaná hodnota veřejné zakázky nedosahuje stanovený finanční limit, není zadavatel podle § 158 odst. 1 ZZVZ povinen zadat předmětnou sektorovou veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Zadavatel tedy nezadává tuto veřejnou zakázku v zadávacím řízení podle ZZVZ.
Předmětem VZ je technická pomoc investorovi při realizaci stavby „Dětmarovice - Petrovice u K. - státní hranice PR, BC“
Cílem bude oprávněné, zdůvodněné, plynulé a bezproblémové čerpání finančních prostředků z fondu EU a SFDI na základě podkladů – projektu pro provedení stavby, realizační projektové dokumentace zhotovitele, smlouvy o dílo mezi zhotovitelem stavby a stavebníkem a kontrolní činnosti prováděné „IN SITU“.
TPI rozhodně představuje:
- účast na pravidelných (týdenních) pracovních poradách a především na kontrolních dnech stavby (většinou s měsíční periodicitou) za účelem sledování a kontroly realizačních postupů stavebních prací; sledování související problematiky realizace stavby – problémy, vypořádání připomínek budoucího správce, oprávněné připomínky stavbou dotčených jednotlivých subjektů, ovlivnění realizace vztahy stavby se správními, dohledovými, inspekčními a stavebními úřady, s autorským dozorem a především dozorem stavby (TDI)
- sledování souladu průběhu stavby s harmonogramem zhotovitele včetně z toho plynoucího řešení důsledků případného nesouladu
- sledování vzniku, řešení a projednání nesouladu realizace stavby s rozpočty jednotlivých SO/ PS stavby; posuzování požadavků zhotovitele na potřebu čerpání prostředků z rezervy stavby, poskytování stanovisek k oprávněnosti požadavků pro TDI a správce stavby
o identifikace potřeby a realizace změn stavby proti DPS
o prověřování a potvrzování zdůvodněné potřeby vzniku méněprací a víceprací; písemná stanoviska k jednotlivým případům
o kontrola efektivního a především ekonomického řešení víceprací dle návrhu zhotovitele stavby; důsledná kontrola rozpočtů víceprací předkládaná zhotovitelem
o součinnost a poskytování odborných stanovisek až k finálnímu projednání jednotlivých víceprací na stavbě (k rozhodnutí o vzniku vícepráce; ke změnovým listům – jejich zdůvodnění a vypořádání; změnová řízení stavby budou prováděna cestou Změnových listů dle Směrnice SŽDC č. 105 "Změny během výstavby", v platném znění)
o důsledná, důkladná a podrobná kontrola realizace schválených víceprací
- dílčí plnění – měsíčně na základě výkazu provedené a správcem stavby (TDS) potvrzené činnosti
- písemná stanoviska budou předávána nejpozději do 10 dnů od předání požadavku TDS (vedoucího pracovního týmu – správce stavby) k vyjádření
- podklady pro oficiální monitoring průběhu realizace (spolupráce při zpracování průběžných monitorovacích zpráv pro potřeby agentury INEA)
- na základě požadavku objednatele zajistit podle pokynů potřebné tabulkové podklady pro průběžné monitorovací zprávy o vývoji projektu
- na základě požadavku objednatele rozřazení a sledování způsobilých nákladů dle činností/aktivit z CEF smlouvy s EU/Grant Agreement prostřednictvím aplikace ASPE. Výstup z ASPE musí v rámci měsíční fakturace generovat přehled plnění po aktivitách (za fakturu a celkem)
- na základě požadavku objednatele zpracování podle pokynů dalších podkladů pro průběžnou monitorovací zprávu jako informativní podklad pro objednatele.
CPV: 71311230-2 Poradenství v oblasti stavebního inženýrství –železniční stavitelství.

Předmět zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky je blíže specifikován v zadávací dokumentaci.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: podlimitní sektorová VZ s uveřejněnou výzvou
  • Contract regime: not under the Act regime
  • Estimated value: 2 088 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Správa železnic, státní organizace
  • CRN: 70994234
  • Postal address:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Name of the department: Stavební správa východ
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2020-000638

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.szdc.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

 
No records to display.

Forms

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://zakazky.spravazeleznic.cz/vz00007433

Contract performance

Selected contractor


Date of contract conclusion: 07.07.2020

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
Arrano Group s.r.o. Association of contractors: Společnost: TP DĚTMAROVICE, BC

Správce sdružení:
Arrano Group s.r.o., Střední novosadská 7/10, Nové Sady, 779 00 Olomouc, IČO: 26792303
a
Společník sdružení:
FRAM Consult a.s., Husitská 42/22, Žižkov, 130 00 Praha 3, IČO: 64948790 26792303 Czech Republic 2 186 200,00 2 645 302,00

Value finally paid

State: Contract performance terminated 19.12.2023
Contract performance year Price in CZK without VAT Price in CZK with VAT
2020 169 650,00 205 276,50
2021 995 150,00 1 204 131,50
2022 517 400,00 626 054,00
2023 503 750,00 609 537,50