Stručný popis předmětu:
•Plošné odstranění náletových dřevin ze skalních stěn zářezu a v prostoru staveniště.
•Očištění skalních stěn a svahů zářezu podle zjištěné míry zvětrání a narušení skalního svahu v povrchové části od zvětralých, volných a labilních částí. Odvoz odtěžené hmoty na místo uložení.
•Zajištění skalního masívu a stěn kotvenými vysoko pevnostními ocelovými sítěmi s okem 80 x 100 mm s doplněnými ocelovými lany.
•Instalace těžkých ochranných plotů ve skalní stěně.
•Výstavba zemních valů z vytěžené zeminy a horniny zářezu na drážních pozemcích.
•Odtěžení starého znečištěného štěrkového lože, napadávek, suťových kuželů a zemin v akumulačním prostoru na dně zářezu. Uložení většiny odtěžené zeminy na řízenou skládku.
•Pokládka nového kolejového roštu z kolejnic 49E1 a ocelových pražců Y, který končí před mostem a pokračuje s využitím dřevěných pražců a mostnic. Úprava směrových a výškových parametrů koleje.
•Na mostě v km 20,293 ze dvou nosných konstrukcí bude provedena výměna mostnic a korozně oslabených prvků nosných ocelových konstrukcí. Upevnění pojistných úhelníků na navazující dřevěné pražce a ocelové pražce Y.
•Přes most bude převedena BK (dilatující délky mostních nosníků a uspořádání ložisek toto umožňuje) a za koncem mostu ev. km 20,293 budou za závěrnou zídkou v přilehlé koleji od km 20,300 (směr Opava) přivařeny nepřerušené kolejnice délky min 75 m.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Stavební správa východ
Nerudova 1
779 00 Olomouc