Zadávací dokumentace

Zadávací řízení: Oprava trati v úseku Ledeč nad Sázavou - Vlastějovice – I. etapa

Informace o dokumentu

Název: Oprava trati v úseku Ledeč nad Sázavou - Vlastějovice – I. etapa
Číslo jednací ve SpSl 10193/2021-SŽ-OŘ BNO-NPI
Popis: Železniční svršek - výměna železničního svršku traťové koleje , která bude provedena včetně pročištění resp. výměny štěrkového lože v km 25,200-28,575. Dojde k výměně stávajících dřevěných pražců za užité betonové pražce, výměně defektoskopicky vadných kolejnic, zřízení BK a úpravě GPK v opravovaném úseku.

Železniční spodek - Obsahem je především zlepšení stavu odvodnění, drážních stezek a odtěžení přebytečného materiálu. Budou pročištěny a reprofilovány drážní nezpevněné příkopy, aby plnily svou funkci. Pražcové podloží je navrženo jako Typ 1, tedy železniční svršek bude přímo uložen na ukloněné zemní pláni.
Minimální šířka drážní stezky bude 400 mm. V místech, kde by nebyla minimální šířka drážní stezky dodržena přirozeně, bude rozšířena o pražcové rovnaniny.
Dále dojde k zřízení zpevněné nástupištní hrany z tvárnic TISCHER na zastávce Chřenovice Podhradí.

Umělé objekty – dojde pročištění propustku v km 26,605.

Železniční přejezdy – oprava přejezdů v km 26,154, v km 26,993, v km 27,296, v km 28,140, v km 28,536 - Obsahem je výměna stávající přejezdové konstrukce za nové železobetonové panely v dl. 5 m, součástí budou nové ocelové náběhové klíny.

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Archiv ZIP ZD.zip
Velikost: 8.25 MiB
Aktuální verze souboru: 07.06.2021 10:19:25
Otisk MD5: b9d590da9ed02181c1ecf57a90a1aebd
Otisk SHA256: 2769a6fc89a041a4feaea2b93013225d80d3056b36bf619663e23ec750332653

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
V 07.06.2021 10:19:25 Oprava trati v úseku Ledeč nad Sázavou - Vlastějovice – I. etapa Železniční svršek - výměna železničního svršku traťové koleje , která bude provedena včetně pročištění resp. výměny štěrkového lože v km 25,200-28,575. Dojde k výměně stávajících dřevěných pražců za užité betonové pražce, výměně defektoskopicky vadných kolejnic, zřízení BK a úpravě GPK v opravovaném úseku.

Železniční spodek - Obsahem je především zlepšení stavu odvodnění, drážních stezek a odtěžení přebytečného materiálu. Budou pročištěny a reprofilovány drážní nezpevněné příkopy, aby plnily svou funkci. Pražcové podloží je navrženo jako Typ 1, tedy železniční svršek bude přímo uložen na ukloněné zemní pláni.
Minimální šířka drážní stezky bude 400 mm. V místech, kde by nebyla minimální šířka drážní stezky dodržena přirozeně, bude rozšířena o pražcové rovnaniny.
Dále dojde k zřízení zpevněné nástupištní hrany z tvárnic TISCHER na zastávce Chřenovice Podhradí.

Umělé objekty – dojde pročištění propustku v km 26,605.

Železniční přejezdy – oprava přejezdů v km 26,154, v km 26,993, v km 27,296, v km 28,140, v km 28,536 - Obsahem je výměna stávající přejezdové konstrukce za nové železobetonové panely v dl. 5 m, součástí budou nové ocelové náběhové klíny.
zadávací dokumentace - ZD.zip 8.25 MiB