Název: | Oprava trati v úseku Ledeč nad Sázavou - Vlastějovice – I. etapa |
---|---|
Číslo jednací ve SpSl | 10193/2021-SŽ-OŘ BNO-NPI |
Popis: | Železniční svršek - výměna železničního svršku traťové koleje , která bude provedena včetně pročištění resp. výměny štěrkového lože v km 25,200-28,575. Dojde k výměně stávajících dřevěných pražců za užité betonové pražce, výměně defektoskopicky vadných kolejnic, zřízení BK a úpravě GPK v opravovaném úseku. Železniční spodek - Obsahem je především zlepšení stavu odvodnění, drážních stezek a odtěžení přebytečného materiálu. Budou pročištěny a reprofilovány drážní nezpevněné příkopy, aby plnily svou funkci. Pražcové podloží je navrženo jako Typ 1, tedy železniční svršek bude přímo uložen na ukloněné zemní pláni. Minimální šířka drážní stezky bude 400 mm. V místech, kde by nebyla minimální šířka drážní stezky dodržena přirozeně, bude rozšířena o pražcové rovnaniny. Dále dojde k zřízení zpevněné nástupištní hrany z tvárnic TISCHER na zastávce Chřenovice Podhradí. Umělé objekty – dojde pročištění propustku v km 26,605. Železniční přejezdy – oprava přejezdů v km 26,154, v km 26,993, v km 27,296, v km 28,140, v km 28,536 - Obsahem je výměna stávající přejezdové konstrukce za nové železobetonové panely v dl. 5 m, součástí budou nové ocelové náběhové klíny. |
Jméno souboru: | ZD.zip |
---|---|
Velikost: | 8.25 MiB |
Aktuální verze souboru: | 07.06.2021 10:19:25 |
Otisk MD5: | b9d590da9ed02181c1ecf57a90a1aebd |
Otisk SHA256: | 2769a6fc89a041a4feaea2b93013225d80d3056b36bf619663e23ec750332653 |
Datum | Název | Popis | Typ dokumentu | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|---|---|
07.06.2021 10:19:25 | Oprava trati v úseku Ledeč nad Sázavou - Vlastějovice – I. etapa |
Železniční svršek - výměna železničního svršku traťové koleje , která bude provedena včetně pročištění resp. výměny štěrkového lože v km 25,200-28,575. Dojde k výměně stávajících dřevěných pražců za užité betonové pražce, výměně defektoskopicky vadných kolejnic, zřízení BK a úpravě GPK v opravovaném úseku. Železniční spodek - Obsahem je především zlepšení stavu odvodnění, drážních stezek a odtěžení přebytečného materiálu. Budou pročištěny a reprofilovány drážní nezpevněné příkopy, aby plnily svou funkci. Pražcové podloží je navrženo jako Typ 1, tedy železniční svršek bude přímo uložen na ukloněné zemní pláni. Minimální šířka drážní stezky bude 400 mm. V místech, kde by nebyla minimální šířka drážní stezky dodržena přirozeně, bude rozšířena o pražcové rovnaniny. Dále dojde k zřízení zpevněné nástupištní hrany z tvárnic TISCHER na zastávce Chřenovice Podhradí. Umělé objekty – dojde pročištění propustku v km 26,605. Železniční přejezdy – oprava přejezdů v km 26,154, v km 26,993, v km 27,296, v km 28,140, v km 28,536 - Obsahem je výměna stávající přejezdové konstrukce za nové železobetonové panely v dl. 5 m, součástí budou nové ocelové náběhové klíny. |
zadávací dokumentace | ZD.zip | 8.25 MiB |