Zadávací dokumentace

Zadávací řízení: Oprava trati v úseku Horní Cerekev – Dobrá Voda u Pelhřimova

Informace o dokumentu

Název: Oprava trati v úseku Horní Cerekev – Dobrá Voda u Pelhřimova
Číslo jednací ve SpSl 8165/2023-SŽ-OŘ BNO-NPI
Popis: Železniční svršek - výměna železničního svršku traťové koleje , která bude provedena včetně pročištění resp. výměny štěrkového lože v km 0,451-1,755. Dojde k výměně stávajících dřevěných pražců za nové a užité betonové pražce, výměně kolejnic, zřízení BK a úpravě GPK v opravovaném úseku. Betonové pražce budou položeny s rozdělením „d“ .

Železniční spodek - obsahem je především zlepšení stavu odvodnění, drážních stezek a odtěžení přebytečného materiálu. Budou pročištěny a reprofilovány drážní nezpevněné příkopy, aby plnily svou funkci. Pražcové podloží je navrženo jako Typ 1, tedy železniční svršek bude přímo uložen na ukloněné zemní pláni. Minimální šířka drážní stezky bude 400 mm.

Železniční přejezdy – oprava přejezdů v km 1,540 a v km 2,651 - Obsahem je výměna stávající přejezdové konstrukce za nové železobetonové panely v dl. 5 m u přejezdu v km 1,540 a u přejezdu v km 2,651 dojde k zřízení nové přejezdové konstrukce typu „Trutnov“ ( živičná přejezdová konstrukce z asfaltového betonu – těžká). Součástí budou nové ocelové náběhové klíny.

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Archiv ZIP ZD.zip
Velikost: 7.52 MB
Aktuální verze souboru: 24.03.2023 10:02:29
Otisk MD5: 911abb60e10754845d99b8620c7485a9
Otisk SHA256: bc00039d843d5ebb3d2f999cb2464dcdc0de033b9dddcf827a8d1c78d14b82a3

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
V 24.03.2023 10:02:29 Oprava trati v úseku Horní Cerekev – Dobrá Voda u Pelhřimova Železniční svršek - výměna železničního svršku traťové koleje , která bude provedena včetně pročištění resp. výměny štěrkového lože v km 0,451-1,755. Dojde k výměně stávajících dřevěných pražců za nové a užité betonové pražce, výměně kolejnic, zřízení BK a úpravě GPK v opravovaném úseku. Betonové pražce budou položeny s rozdělením „d“ .

Železniční spodek - obsahem je především zlepšení stavu odvodnění, drážních stezek a odtěžení přebytečného materiálu. Budou pročištěny a reprofilovány drážní nezpevněné příkopy, aby plnily svou funkci. Pražcové podloží je navrženo jako Typ 1, tedy železniční svršek bude přímo uložen na ukloněné zemní pláni. Minimální šířka drážní stezky bude 400 mm.

Železniční přejezdy – oprava přejezdů v km 1,540 a v km 2,651 - Obsahem je výměna stávající přejezdové konstrukce za nové železobetonové panely v dl. 5 m u přejezdu v km 1,540 a u přejezdu v km 2,651 dojde k zřízení nové přejezdové konstrukce typu „Trutnov“ ( živičná přejezdová konstrukce z asfaltového betonu – těžká). Součástí budou nové ocelové náběhové klíny.
zadávací dokumentace - ZD.zip 7.52 MB