Title: | Oprava trati v úseku Horní Cerekev – Dobrá Voda u Pelhřimova |
---|---|
Reference number in the filing service | 8165/2023-SŽ-OŘ BNO-NPI |
Description: | Železniční svršek - výměna železničního svršku traťové koleje , která bude provedena včetně pročištění resp. výměny štěrkového lože v km 0,451-1,755. Dojde k výměně stávajících dřevěných pražců za nové a užité betonové pražce, výměně kolejnic, zřízení BK a úpravě GPK v opravovaném úseku. Betonové pražce budou položeny s rozdělením „d“ . Železniční spodek - obsahem je především zlepšení stavu odvodnění, drážních stezek a odtěžení přebytečného materiálu. Budou pročištěny a reprofilovány drážní nezpevněné příkopy, aby plnily svou funkci. Pražcové podloží je navrženo jako Typ 1, tedy železniční svršek bude přímo uložen na ukloněné zemní pláni. Minimální šířka drážní stezky bude 400 mm. Železniční přejezdy – oprava přejezdů v km 1,540 a v km 2,651 - Obsahem je výměna stávající přejezdové konstrukce za nové železobetonové panely v dl. 5 m u přejezdu v km 1,540 a u přejezdu v km 2,651 dojde k zřízení nové přejezdové konstrukce typu „Trutnov“ ( živičná přejezdová konstrukce z asfaltového betonu – těžká). Součástí budou nové ocelové náběhové klíny. |
File name: |
![]() |
---|---|
Size: | 7,52 MiB |
Actual file version: | 24.03.2023 10:02:29 |
MD5 hash: | 911abb60e10754845d99b8620c7485a9 |
SHA256 hash: | bc00039d843d5ebb3d2f999cb2464dcdc0de033b9dddcf827a8d1c78d14b82a3 |
Date | Title | Description | Document type | File name | Size |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Oprava trati v úseku Horní Cerekev – Dobrá Voda u Pelhřimova |
Železniční svršek - výměna železničního svršku traťové koleje , která bude provedena včetně pročištění resp. výměny štěrkového lože v km 0,451-1,755. Dojde k výměně stávajících dřevěných pražců za nové a užité betonové pražce, výměně kolejnic, zřízení BK a úpravě GPK v opravovaném úseku. Betonové pražce budou položeny s rozdělením „d“ . Železniční spodek - obsahem je především zlepšení stavu odvodnění, drážních stezek a odtěžení přebytečného materiálu. Budou pročištěny a reprofilovány drážní nezpevněné příkopy, aby plnily svou funkci. Pražcové podloží je navrženo jako Typ 1, tedy železniční svršek bude přímo uložen na ukloněné zemní pláni. Minimální šířka drážní stezky bude 400 mm. Železniční přejezdy – oprava přejezdů v km 1,540 a v km 2,651 - Obsahem je výměna stávající přejezdové konstrukce za nové železobetonové panely v dl. 5 m u přejezdu v km 1,540 a u přejezdu v km 2,651 dojde k zřízení nové přejezdové konstrukce typu „Trutnov“ ( živičná přejezdová konstrukce z asfaltového betonu – těžká). Součástí budou nové ocelové náběhové klíny. |
procurement documents |
![]() |
7,52 MiB |