Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Zajištění úklidů prostor SŽDC v obvodu OŘ Ústí n.L.
Odesílatel Květa Mauerová
Organizace odesílatele Správa železnic, státní organizace [IČO: 70994234]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 01.04.2019 13:04:01
Předmět INFORMACE č. 2 (vysvětlení) zadávací dokumentace

Dobrý den, na základě dotazů účastníka zasílám následující odpovědi:
Dotaz č. 1: Musí být naceněna CELÁ ČÁST ZAKÁZKY nebo např. když děláme 5 ze 7 tratí ,tak stačí v dané části nacenit jen 5 tratí ?
Odpověď zadavatele: Ano, musí být oceněna celá část zakázky. Tedy účastník musí nacenit všechny tratě ve zvolené části zakázky.

Dotaz č. 2: Do systému E-ZAK chcete vložit pouze naceněné přílohy 3A a 3B nebo i všechna čestná prohlášení, návrh smlouvy, pojistku atd. ?
Odpověď zadavatele: Přes systém EZAK nám účastník musí zaslat celý sken své vlastní nabídky – všechny listy – všechny požadované dokumenty, spolu s návrhem smlouvy ve wordu a oceněným položkovým rozpočtem v excelu, tak jak je popsáno v bodě 11 ve Výzvě k podání nabídky.

Dotaz č. 3: Do Ústí nad Labem vám do 4.4. do 9.00 stačí dopravit tištěnou a svázanou formu nabídky nebo i jako v minulých VŘ také na CD ?
Odpověď zadavatele: V tištěné verzi, tak jak bylo v minulých VŘ se k nám již nabídky nepodávají. Kompletní nabídky se podávají pouze v elektronické verzi, a to přes elektronický systém E-ZAK, dle požadavků uvedených ve Výzvě k podání nabídky.

Dotaz č. 4: Do návrhu smlouvy bod č. 5 -v tabulce je celková částka za 12 měsíců a trat JŘ 137 se dělá jen 5 měsíců a u ní je přiřazena trať JŘ 135 a ta se dělá 12 měsíců. Jedná se o část č.4. Jakou tam tedy napsat do řádku částku, když se 7 měsíců dělá jen trať 135 a 5 měsíců se dělají obě (135 i 137) ?
Odpověď zadavatele: V rozpočtu k ocenění je v souhrnné rekapitulaci vždy důležitá cena v Kč bez DPH za pravidelný úklid za 1 kalendářní měsíc a hodnotící kritérium pro výběr nejvhodnější nabídky je nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH za pravidelný úklid za 1 kalendářní měsíc za příslušnou část zakázky. Do tabulky v přílohách Návrh smlouvy a Formulář pro sestavení nabídky uveďte celkovou cenu v Kč bez DPH za pravidelný úklid za 1 kalendářní měsíc za příslušnou část zakázky a zároveň ji vynásobte do tabulky 12-ti - pro výpočet celkové nabídkové ceny za pravidelný úklid za části zakázky za požadovanou délku plnění (tj. za předpokládaných 12 kalendářních měsíců), neboť si objednatel ve smlouvě vyhrazuje právo v rámci celkového předpokládaného rozsahu služeb dle příloh č. 1 a 2 smlouvy, objednávat zajištění jednotlivých úklidových prací podle svých provozních potřeb bez ohledu na jejich předpokládané množství stanovené uvedenými přílohami, a to bez jakékoliv náhrady či penalizace. Tedy až při realizaci/po podpisu smlouvy bude u těchto tratí (096, 132, 137) zadán měsíční úklid dle potřeby objednatele, tak jako i zadání mimořádného úklidu.
Děkuji za pochopení. S pozdravem Květa Mauerová


Přílohy
- Informace č 2.docx (17,98 KiB)