Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Prostá rekonstrukce zabezpečovacího zařízení v ŽST Sokolnice - Telnice
Odesílatel Roman Petříček
Organizace odesílatele Správa železnic, státní organizace [IČO: 70994234]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 29.02.2024 10:33:07
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dotazy uchazeče:
Dotazy na stavbu „Prostá rekonstrukce zabezpečovacího zařízení v ŽST Sokolnice-Telnice“.

1. V PS 30-02-51 (Křenovice h.n. – Brno Chrlice, TK) je v TZ uvedeno, že hlavní kabelová trasa je řešena v rámci PS zab. zař. V dodatečných informacích č. 2 je uvedeno:
„4.7 Sdělovací zařízení
4.7.1 Odlišně od DSP nejsou součástí dodávky PS, realizované při rekonstrukci výpravní budovy. Jedná se o následující PS:
PS 32‐02‐41 Sokolnice‐Telnice, PZTS
PS 32‐02‐71 Sokolnice‐Telnice, informační systém
PS 32‐02‐92 Sokolnice‐Telnice, kamerové systémy – kamerový systém ve výpravní budově a okolí realizován, nad rámec PS ve výkaz-výměr počítáno s doplněním jedné kamery na PZS ve stanici
PS 32‐02‐93 Sokolnice‐Telnice, přenosový systém
U PS 30‐02‐51 „Křenovice h. n. ‐ Brno‐Chrlice, TK“ nebude součástí realizace úsek km 8,856 (Sdělovací místnost v ŽST Brno-Chrlice) – 14,866 (vjezdové návěstidlo S ŽST Sokolnice-Telnice). Odstranění dřevin v tomto úseku součástí realizace je.“
Poznámka: Jsme si vědomi odpovědi zadavatele č. 17 v dodatku č. 4 a pro vyloučení pochybností se tážeme.
A) Dle soupisu prací se předpokládá vybudování 3 ks HDPE trubek v celkové délce 10560 m. Předpokládáme správně, že budou tyto trubky položeny pouze v trase mezi km 17,961 (SPB1 trať směr Křenovice) až km 14,858 (vjezd. náv. „S“ Sokolnice-Telnice)?

Odpověď zadavatele: ANO, HDPE trubky položeny pouze v trase mezi km 17,961 (SPB1 trať směr Křenovice) až km 14,858 (vjezd. náv. „S“ Sokolnice-Telnice).

B) Předpokládáme správně, že výkres u PS 30-02-51 č. 2.001 a TZ již neodpovídá skutečnosti a trasa (zemní práce i pokládka) nově realizovaného TK a HDPE trubek je zakončena již v km 14,858 a ne až v km 8,856?

Odpověď zadavatele: ANO, trasa (zemní práce i pokládka) nově realizovaného TK a HDPE trubek je ukončena již v km 14,858.

2. V PS 30-02-51 (Křenovice h.n. – Brno Chrlice, TK) je v TZ uvedeno, že v km 17,961 budou HDPE trubky 40/33 zaslepeny v optické komoře. Ve výkazu výměru se položka optická komora nevyskytuje. S tím souvisí i otázka pro ukončení a zaslepení druhého konce trubek HDPE. Žádáme zadavatele o prověření a případné doplnění kabelových komor do výkazu výměru.

Odpověď zadavatele: Kabelová komora bude do soupisu prací a dodávek doplněna, což vyžaduje změnu Zadávací dokumentace - DÍLU 4 SOUPIS PRACÍ S VÝKAZEM VÝMĚR, zároveň dojde ke změně předpokládané hodnoty veřejné zakázky a dojde i k prodloužení lhůty pro podání nabídek. Tyto změny budou uveřejněny na profilu zadavatele prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spravazeleznic.cz) do 4. března 2024.


3. Dotaz týkající se optické kabelizace.
A) Žádáme zadavatele o prověření, zda je mezi SÚ Sokolnice-Telnice a SÚ Brno-Chrlice položena optická kabelizace.

Odpověď zadavatele: NE, optická kabelizace v uvedeném úseku není.

B) Pokud A) Ano, připouští zadavatel využití této optické kabelizace pro potřeby ZZ (např. ITZZ) v úseku Sokolnice-Telnice – Brno-Chrlice?

Odpověď zadavatele: Nepřipouští, jelikož optická kabelizace není.

C) Domníváme se správně, že se optická kabelizace v úseku Sokolnice-Telnice – Brno-Chrlice v této stavbě nepokládá/nepředpokládá?

Odpověď zadavatele: Položeny budou jen HDPE trubky bez optické kabelizace.

4. PS 32-01-11 (Sokolnice - Telnice, 01.06 - Provizorní SZZ): Připouští zadavatel zjednodušené provizorní ZZ bez využití JOP (např. DNO, KD apod.)?

Odpověď zadavatele: ANO, připouští.

5. PS 32-01-11 (Sokolnice - Telnice, 01.06 - Provizorní SZZ): Podle Vysvětlení zadávací dokumentace ze dne 26. 2. 2024, dotazu/odpovědi č. 28 a) se předpokládá doba pronájmu provizorního SZZ od 18. 11. do 12. 12. (dle TPVP). Položky v soupisu prací definují jiné údaje (delší doba pronájmu proviz. DK a proviz. SZZ). Předpokládáme správně, že je v této soupisem prací uvedené delší době uvažována veškerá příprava, montáž, regulace a zpětná demontáž provizorní technologie?


Odpověď zadavatele: Provizorní SZZ bude po dobu aktivace definitivního SZZ dle TPVP využíváno od 18. 11. do 12. 12. Ovládání bude z provizorní dopravní kanceláře. Následovat bude období, kdy bude aktivní definitivní vnitřní technologie SZZ, ale ovládaná z provizorní dopravní kanceláře s JOP. V tomto období bude rekonstruována místnost DK ve výpravní budově. Po provedení rekonstrukce místnosti bude definitivní DK ve výpravní budově kompletně vybavena (tj. po nějakou budou současně instalovány dvě pracoviště JOP – neaktivní v definitivní DK a aktivní v provizorní DK). Následně bude provedeno přemístění výpravčího do definitní DK a zrušení provizorní DK.


S pozdravem

Ing. Roman Petříček

Správa železnic, státní organizace
Oblastní ředitelství Brno

Vedoucí odboru
odbor veřejných zakázek

Kounicova 688/26, 611 43 Brno
T 972 626 018
M 724 106 238
E petricek@spravazeleznic.cz
spravazeleznic.cz

Nedílnou součástí této zprávy je právní doložka, jejíž plné znění naleznete na adrese www.spravazeleznic.cz/dolozka