Brief subject description:
Do Názvu nebylo, z kapacitních důvodů dané buňky, možné vepsat celý název veřejné zakázky. Z uvedeného důvodu byl název zkrácen a celý název uvádíme zde: Soubor staveb: A. „Doplnění závor na PZS (P7638) v km 20,126 trati Olomouc – Drahanovice“, B. „Doplnění závor na PZS (P7642) v km 23,538 trati Olomouc – Drahanovice“, C. „Doplnění závor na PZS (P7643) v km 24,554 trati Olomouc – Drahanovice“, D. „Doplnění závor na PZS (P7647) v km 27,576 trati Olomouc – Drahanovice“
Zadavatel zadává tuto podlimitní veřejnou zakázku na stavební práce v souvislosti s výkonem relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále též „ZZVZ“). V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku. Jelikož předpokládaná hodnota veřejné zakázky nedosahuje stanovený finanční limit, není zadavatel podle § 158 odst. 1 ZZVZ povinen zadat předmětnou sektorovou veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Zadavatel tedy nezadává tuto veřejnou zakázku v zadávacím řízení podle ZZVZ.
Veřejná zakázka je veřejnou zakázkou na stavební práce a ve smyslu § 14 odst. 3 písm. c) ZZVZ je předmětem této veřejné zakázky rovněž poskytnutí souvisejících projektových činností.
Specifikace předmětu:
A. „Doplnění závor na PZS (P7638) v km 20,126 trati Olomouc – Drahanovice“
Stávající přejezdové zabezpečovací zařízení světelné bez závor bude nahrazeno novým PZS se závorami, 3. kategorie, typu PZS 3ZBLI dle ČSN 34 2650 ed. 2. Vnitřní výstroj nově navrženého PZS se umístí do nového betonového reléového domku s řízeným temperováním poblíž přejezdu. V rámci opravných prací Správa železnic bude v předstihu opravena stávající přípojka NN pro napájení PZS a reléového domku včetně navýšení rezervovaného příkonu. V místě přejezdu dojde k rekonstrukci železničního spodku včetně zřízení ZKPP a kompletní rekonstrukci propustků v ev.km 20,118 a ev.km 20,134. Budou vyměněny opotřebované součástí železničního svršku. Následně bude provedena směrová a výšková úprava koleje v přejezdu a v navazujících úsecích s doplněním kolejového lože a úpravou BK. Bude provedena montáž nové pryžové přejezdové konstrukce s uložením vnějších panelů na závěrných zídkách. Budou položeny nové vrstvy konstrukce živičné vozovky v oblasti přejezdu s plynulým navázáním na přilehlé úseky komunikace. U 3 sjezdů účelových komunikací bude prověřena jejich vzdálenost od přejezdu dle ČSN 73 6380 a v případě nedostatečné vzdálenosti od hranice nebezpečného pásma přejezdu bude nutné provést stavební opatření nebo změnu/doplnění dopravního značení pro bezpečný průjezd silničních vozidel prostorem přejezdu.
B. „Doplnění závor na PZS (P7642) v km 23,538 trati Olomouc – Drahanovice“
Stávající přejezdové zabezpečovací zařízení světelné bez závor bude nahrazeno novým PZS se závorami, 3. kategorie typu PZS 3ZNLI dle ČSN 34 2650 ed. 2.. Vnitřní výstroj upraveného PZS se přednostně umístí do nové upraveného prostoru bývalé čekárny ve výpravní budově dopravny D3 Drahanovice. Pro napájení technologie PZS bude využita stávající elektrická přípojka výpravní budovy dopravny Drahanovice (bude zde provedena rekonstrukce elektroinstalace). V místě přejezdu dojde k výměně opotřebovaných součástí železničního svršku včetně pražcových kotev. Bude provedena směrová a výšková úprava koleje v přejezdu a v navazujících úsecích s doplněním kolejového lože a úpravou BK. Bude provedena montáž nové pryžové přejezdové konstrukce s uložením vnějších panelů na závěrných zídkách. Současně proběhne bezbariérové napojení chodníku. Budou položeny nové vrstvy konstrukce živičné vozovky v oblasti přejezdu s plynulým navázáním na přilehlé úseky komunikace. Provedení bezbariérových úprav na chodníku a montáž pryžových přejezdových dílců pro chodníkovou část.
C. „Doplnění závor na PZS (P7643) v km 24,554 trati Olomouc – Drahanovice“
Stávající přejezdové zabezpečovací zařízení světelné bez závor bude nahrazeno novým PZS se závorami, 3. kategorie typu PZS 3ZBLI dle ČSN 34 2650 ed. 2. Poblíž přejezdu bude vybudován nový zateplený betonový reléový domek s řízeným temperováním. Pro napájení technologie PZS bude využita stávající elektrická přípojka z rozvaděče výpravní budovy dopravny Drahanovice. V místě přejezdu dojde k výměně opotřebovaných součástí železničního svršku a nahrazení dřevěných pražců betonovými. Bude provedena směrová a výšková úprava koleje v přejezdu a v navazujících úsecích s doplněním kolejového lože a úpravou BK. Bude provedena montáž nové pryžové přejezdové konstrukce s uložením vnějších panelů na závěrných zídkách. Musí být rekonstruován příčný odvodňovací žlab, který zabraňuje stékání vody z vozovky do přejezdu. Budou položeny nové vrstvy konstrukce živičné vozovky v oblasti přejezdu s plynulým navázáním na přilehlé úseky komunikace.
D. „Doplnění závor na PZS (P7647) v km 27,576 trati Olomouc – Drahanovice“
Stávající přejezdové zabezpečovací zařízení světelné bez závor bude nahrazeno novým PZS se závorami, 3. kategorie typu PZS 3ZBLI dle ČSN 34 2650 ed. 2. Poblíž přejezdu bude vybudován nový zateplený betonový reléový domek s řízeným temperováním. Pro napájení technologie PZS bude využita stávající elektrická přípojka z rozvodů ŽST Třebčín. Stávající přípojka bude rekonstruována. V místě přejezdu dojde k výměně opotřebovaných součástí železničního svršku. Bude provedena montáž nové pryžové přejezdové konstrukce uložením vnějších panelů na závěrných zídkách. Budou položeny nové vrstvy konstrukce živičné vozovky v oblasti přejezdu s plynulým navázáním na přilehlé úseky komunikace. Bude rekonstruováno zatrubnění drážních příkopů pod komunikací.
Projektová dokumentace stavby bude zpracovaná ve stupni Projektová dokumentace pro stavební povolení nebo pro ohlášení stavby ve smyslu přílohy č. 3 vyhlášky č. 146/2008 Sb., o rozsahu a obsahu projektové dokumentace dopravních staveb, v platném znění (dále „vyhláška 146/2008 Sb.“) a to včetně vypracování Projektové dokumentace pro provádění stavby ve smyslu přílohy č. 4 vyhlášky 146/2008 Sb., v rozsahu potřebném pro zhotovení stavby. Úplný rozsah zpracované projektové dokumentace, potřebný pro projednání v rámci SŽ je souhrnně definován v přílohách č. 2., 3., 4. a 5 „Směrnice GŘ č. 11/2006 Dokumentace pro přípravu staveb na železničních drahách celostátních a regionálních“ v platném znění (dále jen Směrnice GŘ č. 11/2006).
Projektová dokumentace bude určovat hmotové, materiálové, stavebnětechnické, technologické, dispoziční a provozní vlastnosti díla a jakost zohledňující vliv stavby na životní prostředí a umožňovat vyhotovení soupisu prací s výkazem výměr, podrobného položkového rozpočtu jednotlivých objektů stavební části (SO) a technologické části (PS) a souhrnný rozpočet jako podklad pro dílčí fakturaci v průběhu realizace stavby. Projektová dokumentace bude respektovat schválenou zjednodušenou dokumentaci. Součástí projektových prací jsou veškeré činnosti a doklady zajišťující komplexní veřejnoprávní projednání, projednání s vlastníky dotčených nemovitých věcí a zajištění všech potřebných podkladů a certifikátů nutných k vydání stavebního povolení, a to na základě plné moci objednatele. Součástí činnosti zhotovitele je i výkon autorského dozoru, kterým zhotovitel zajistí soulad provádění stavby s ověřenou a projednanou projektovou dokumentací ve smyslu zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů.
Zhotovitel v rámci zpracování projektové dokumentace zajistí zpracování podkladů pro realizaci stavby v potřebném množství a podobě. Zhotovitel stavby zajistí zpracování žádostí o potřebná stavební povolení a zajistí vydání stavebního povolení, nebo oznámení ve zkráceném řízení.
Zhotovení souboru staveb bude provedeno v souladu se zjednodušenou dokumentací zpracovanou pro jednotlivé stavby.
Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spravazeleznic.cz)