Contract: Modernizace železničního uzlu Pardubice (TPI)

Contract information

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 7909
System number: P20V00001526
Contracting authority registration number: 61720250
Date of commence: 10.08.2020
Tender submit to: 27.08.2020 10:15

Title, type and description of contract

  • Title: Modernizace železničního uzlu Pardubice (TPI)
  • Contract type: Services

Brief subject description:
Zadavatel zadává tuto podlimitní veřejnou zakázku na služby v souvislosti s výkonem relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“). V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku. Jelikož předpokládaná hodnota veřejné zakázky nedosahuje stanovený finanční limit, není zadavatel podle § 158 odst. 1 ZZVZ povinen zadat předmětnou sektorovou veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Zadavatel tedy nezadává tuto veřejnou zakázku v zadávacím řízení podle ZZVZ.

Předmětem VZ je technická pomoc investorovi při realizaci stavby
„Modernizace železničního uzlu Pardubice“

Cílem bude oprávněné, zdůvodněné, plynulé a bezproblémové čerpání finančních prostředků z fondu EU a SFDI na základě podkladů – projektu pro provedení stavby, realizační projektové dokumentace zhotovitele, smlouvy o dílo mezi zhotovitelem stavby a stavebníkem a kontrolní činnosti prováděné „IN SITU“.

TPI rozhodně představuje:

- účast na pravidelných (týdenních) pracovních poradách a především na kontrolních dnech stavby (většinou s měsíční periodicitou) za účelem sledování a kontroly realizačních postupů stavebních prací; sledování související problematiky realizace stavby – problémy, vypořádání připomínek budoucího správce, oprávněné připomínky stavbou dotčených jednotlivých subjektů, ovlivnění realizace vztahy stavby se správními, dohledovými, inspekčními a stavebními úřady, s autorským dozorem a především dozorem stavby (TDI)
- sledování souladu průběhu stavby s harmonogramem zhotovitele včetně z toho plynoucího řešení důsledků případného nesouladu
- sledování vzniku, řešení a projednání nesouladu realizace stavby s rozpočty jednotlivých SO/ PS stavby; posuzování požadavků zhotovitele na potřebu čerpání prostředků z rezervy stavby, poskytování stanovisek k oprávněnosti požadavků pro TDI a správce stavby
o identifikace potřeby a realizace změn stavby proti DPS
o prověřování a potvrzování zdůvodněné potřeby vzniku méněprací a víceprací; písemná stanoviska k jednotlivým případům
o kontrola efektivního a především ekonomického řešení víceprací dle návrhu zhotovitele stavby; důsledná kontrola rozpočtů víceprací předkládaná zhotovitelem
o součinnost a poskytování odborných stanovisek až k finálnímu projednání jednotlivých víceprací na stavbě (k rozhodnutí o vzniku vícepráce; ke změnovým listům – jejich zdůvodnění a vypořádání; změnová řízení stavby budou prováděna cestou Změnových listů dle Směrnice SŽDC č. 105 "Změny během výstavby", v platném znění)
o důsledná, důkladná a podrobná kontrola realizace schválených víceprací
- dílčí plnění – měsíčně na základě výkazu provedené a správcem stavby (TDS) potvrzené činnosti
- písemná stanoviska budou předávána nejpozději do 10 dnů od předání požadavku TDS (vedoucího pracovního týmu – správce stavby) k vyjádření
- podklady pro oficiální monitoring průběhu realizace (spolupráce při zpracování průběžných monitorovacích zpráv pro potřeby agentury INEA)
- na základě požadavku objednatele zajistit podle pokynů potřebné tabulkové podklady pro průběžné monitorovací zprávy o vývoji projektu
- na základě požadavku objednatele rozřazení a sledování způsobilých nákladů dle činností/aktivit z CEF smlouvy s EU/Grant Agreement prostřednictvím aplikace ASPE. Výstup z ASPE musí v rámci měsíční fakturace generovat přehled plnění po aktivitách (za fakturu a celkem)
- na základě požadavku objednatele zpracování podle pokynů dalších podkladů pro průběžnou monitorovací zprávu jako informativní podklad pro objednatele.

CPV: 71311230-2 Poradenství v oblasti stavebního inženýrství –železniční stavitelství.

Předmět zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky je blíže specifikován v zadávací dokumentaci.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: podlimitní sektorová VZ s uveřejněnou výzvou
  • Contract regime: not under the Act regime
  • Estimated value: 4 590 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Správa železnic, státní organizace
  • CRN: 70994234
  • Postal address:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Name of the department: Stavební správa východ
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2020-000638

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spravazeleznic.cz)

Contact

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
DSP 1/23 DSP 1/23 Archiv ZIP DSP.zip.001 298.00 MB
DSP 2/23 DSP 2/23 application/octet-stream DSP.zip.002 298.00 MB
DSP 3/23 DSP 3/23 application/octet-stream DSP.zip.003 298.00 MB
DSP 4/23 DSP 4/23 application/octet-stream DSP.zip.004 298.00 MB
DSP 5/23 DSP 5/23 application/octet-stream DSP.zip.005 298.00 MB
DSP 6/23 DSP 6/23 application/octet-stream DSP.zip.006 298.00 MB
DSP 7/23 DSP 7/23 application/octet-stream DSP.zip.007 298.00 MB
DSP 8/23 DSP 8/23 application/octet-stream DSP.zip.008 298.00 MB
DSP 9/23 DSP 9/23 application/octet-stream DSP.zip.009 298.00 MB
DSP 10/23 DSP 10/23 application/octet-stream DSP.zip.010 298.00 MB
DSP 11/23 DSP 11/23 application/octet-stream DSP.zip.011 298.00 MB
DSP 12/23 DSP 12/23 application/octet-stream DSP.zip.012 298.00 MB
DSP 13/23 DSP 13/23 application/octet-stream DSP.zip.013 298.00 MB
DSP 14/23 DSP 14/23 application/octet-stream DSP.zip.014 298.00 MB
DSP 15/23 DSP 15/23 application/octet-stream DSP.zip.015 298.00 MB
DSP 16/23 DSP 16/23 application/octet-stream DSP.zip.016 298.00 MB
DSP 17/23 DSP 17/23 application/octet-stream DSP.zip.017 298.00 MB
DSP 18/23 DSP 18/23 application/octet-stream DSP.zip.018 298.00 MB
DSP 19/23 DSP 19/23 application/octet-stream DSP.zip.019 298.00 MB
DSP 20/23 DSP 20/23 application/octet-stream DSP.zip.020 298.00 MB
DSP 21/23 DSP 21/23 application/octet-stream DSP.zip.021 298.00 MB
DSP 22/23 DSP 22/23 application/octet-stream DSP.zip.022 298.00 MB
DSP 23/23 DSP 23/23 application/octet-stream DSP.zip.023 94.64 MB
pokyn komprimace pokyn komprimace Dokument MS Word Pokyn Komprimace.docx 13.62 KB
Zadávací dokumentace Archiv ZIP Zadávací dokumentace.zip 4.89 MB

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Public documents

 
No records to display.

Forms

URL addresses

Contract performance

Selected contractor


Date of contract conclusion: 05.10.2020

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
FRAM Consult a.s. 64948790 Czech Republic 4 245 280,00 5 136 788,80

Value finally paid

State: Contract performance in progress
Contract performance year Price in CZK without VAT Price in CZK with VAT
2020 125 600,00 151 976,00
2021 1 227 740,00 1 485 565,40
2022 1 042 480,00 1 261 400,80
2023 1 119 410,00 1 354 486,10