Brief subject description:
Zadavatel zadává tuto podlimitní veřejnou zakázku na služby v souvislosti s výkonem relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“). V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku. Jelikož předpokládaná hodnota veřejné zakázky nedosahuje stanovený finanční limit, není zadavatel podle § 158 odst. 1 ZZVZ povinen zadat předmětnou sektorovou veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Zadavatel tedy nezadává tuto veřejnou zakázku v zadávacím řízení podle ZZVZ.
Předmětem VZ je technická pomoc investorovi při realizaci stavby
„Modernizace železničního uzlu Pardubice“
Cílem bude oprávněné, zdůvodněné, plynulé a bezproblémové čerpání finančních prostředků z fondu EU a SFDI na základě podkladů – projektu pro provedení stavby, realizační projektové dokumentace zhotovitele, smlouvy o dílo mezi zhotovitelem stavby a stavebníkem a kontrolní činnosti prováděné „IN SITU“.
TPI rozhodně představuje:
- účast na pravidelných (týdenních) pracovních poradách a především na kontrolních dnech stavby (většinou s měsíční periodicitou) za účelem sledování a kontroly realizačních postupů stavebních prací; sledování související problematiky realizace stavby – problémy, vypořádání připomínek budoucího správce, oprávněné připomínky stavbou dotčených jednotlivých subjektů, ovlivnění realizace vztahy stavby se správními, dohledovými, inspekčními a stavebními úřady, s autorským dozorem a především dozorem stavby (TDI)
- sledování souladu průběhu stavby s harmonogramem zhotovitele včetně z toho plynoucího řešení důsledků případného nesouladu
- sledování vzniku, řešení a projednání nesouladu realizace stavby s rozpočty jednotlivých SO/ PS stavby; posuzování požadavků zhotovitele na potřebu čerpání prostředků z rezervy stavby, poskytování stanovisek k oprávněnosti požadavků pro TDI a správce stavby
o identifikace potřeby a realizace změn stavby proti DPS
o prověřování a potvrzování zdůvodněné potřeby vzniku méněprací a víceprací; písemná stanoviska k jednotlivým případům
o kontrola efektivního a především ekonomického řešení víceprací dle návrhu zhotovitele stavby; důsledná kontrola rozpočtů víceprací předkládaná zhotovitelem
o součinnost a poskytování odborných stanovisek až k finálnímu projednání jednotlivých víceprací na stavbě (k rozhodnutí o vzniku vícepráce; ke změnovým listům – jejich zdůvodnění a vypořádání; změnová řízení stavby budou prováděna cestou Změnových listů dle Směrnice SŽDC č. 105 "Změny během výstavby", v platném znění)
o důsledná, důkladná a podrobná kontrola realizace schválených víceprací
- dílčí plnění – měsíčně na základě výkazu provedené a správcem stavby (TDS) potvrzené činnosti
- písemná stanoviska budou předávána nejpozději do 10 dnů od předání požadavku TDS (vedoucího pracovního týmu – správce stavby) k vyjádření
- podklady pro oficiální monitoring průběhu realizace (spolupráce při zpracování průběžných monitorovacích zpráv pro potřeby agentury INEA)
- na základě požadavku objednatele zajistit podle pokynů potřebné tabulkové podklady pro průběžné monitorovací zprávy o vývoji projektu
- na základě požadavku objednatele rozřazení a sledování způsobilých nákladů dle činností/aktivit z CEF smlouvy s EU/Grant Agreement prostřednictvím aplikace ASPE. Výstup z ASPE musí v rámci měsíční fakturace generovat přehled plnění po aktivitách (za fakturu a celkem)
- na základě požadavku objednatele zpracování podle pokynů dalších podkladů pro průběžnou monitorovací zprávu jako informativní podklad pro objednatele.
CPV: 71311230-2 Poradenství v oblasti stavebního inženýrství –železniční stavitelství.
Předmět zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky je blíže specifikován v zadávací dokumentaci.
Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.spravazeleznic.cz)