Public contract: Dodávka kancelářského nábytku

Information on public contract

previous contracting authority profile Procurement procedure was commenced on other profile:
Previous public contract system number: P15V00005669
Previous VVZ profile identification: 60053451

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 773
System number: P17V00000764
Under the Act: no. 137/2006 Coll.
Date of start: 07.09.2015
Tender submit to: 29.10.2015 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Dodávka kancelářského nábytku
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Realizace dodávek převážně kancelářského nábytku včetně dopravy a montáže.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: published on profile - open procedure
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 15 000 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Správa železnic, státní organizace
  • CRN: 70994234
  • Postal address:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2020-000638

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
viz dokumentace

Subject items

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Procurement documents, visit to the site of performance
půdorys 1NP Na předchozím Profilu uveřejněno 09.10.2015 10:38 Dokument PDF Pudorys_1NP_nábytek.pdf 9.83 MB
půdorys 3NP Na předchozím Profilu uveřejněno 09.10.2015 10:38 Dokument PDF Pudorys_3NP_nábytek.pdf 747.25 KB
půdorys 4NP Na předchozím Profilu uveřejněno 09.10.2015 10:38 Dokument PDF Pudorys_4NP_nábytek.pdf 297.82 KB
půdorys 5NP Na předchozím Profilu uveřejněno 09.10.2015 10:38 Dokument PDF Pudorys_5NP_nábytek.pdf 324.36 KB
návrh kupní smlouvy Na předchozím Profilu uveřejněno 29.09.2015 12:01 Dokument MS Word KS_kancelářský nábytek_2015.doc 78.00 KB
specifikace základních prvků vybavení Na předchozím Profilu uveřejněno 29.09.2015 12:02 Dokument MS Excel CENOVÁ NABÍDKA_Příloha 2 ZD + Příloha 1 KS.xls 1.38 MB
vzorové formuláře Na předchozím Profilu uveřejněno 29.09.2015 12:02 Dokument MS Word VZORY.docx 25.61 KB
zadávací dokumentace Na předchozím Profilu uveřejněno 08.09.2015 00:30 Dokument PDF Zadávací dokumentace_Kupní sml._Obchodní podm._Veškeré přílohy_Kancel.nábytek.pdf 11.68 MB
Justification (effectiveness, requirements, conditions, criteria)
odůvodnění účelnosti VZ Na předchozím Profilu uveřejněno 02.10.2015 11:54 Dokument PDF Nábytek - Odůvodnění účelnosti veřejné zakázky.pdf 123.41 KB
Explanation/changes/completion of procurement documents
Dodatečné informace č. 12 Na předchozím Profilu uveřejněno 23.10.2015 12:10 Dokument PDF Dodatečné informace č. 12.pdf 186.62 KB
Dodatečné informace č. 10 Na předchozím Profilu uveřejněno 20.10.2015 14:07 Dokument PDF Dodatečné informace č. 10.pdf 137.96 KB
Dodatečné informace č. 11 Na předchozím Profilu uveřejněno 20.10.2015 14:07 Dokument PDF Dodatečné informace č. 11.pdf 138.86 KB
Dodatečné informace č. 7 Na předchozím Profilu uveřejněno 14.10.2015 13:53 Dokument PDF Dodatečné informace č. 7.pdf 156.14 KB
Dodatečné informace č. 8 Na předchozím Profilu uveřejněno 14.10.2015 13:53 Dokument PDF Dodatečné informace č. 8.pdf 145.82 KB
Dodatečné informace č. 9 Na předchozím Profilu uveřejněno 14.10.2015 13:53 Dokument PDF Dodatečné informace č. 9.pdf 160.81 KB
Dodatečné informace č. 5 - 6 Na předchozím Profilu uveřejněno 06.10.2015 15:53 Dokument PDF Dodatečné dotazy č. 5 - 6.pdf 155.05 KB
Dodatečné informace č. 1 - 4 Na předchozím Profilu uveřejněno 29.09.2015 12:04 Dokument PDF Odpověď na dodatečnou informaci č. 1 – 4.pdf 151.84 KB
Written report of the contracting authority
písemná zpráva zadavatele Na předchozím Profilu uveřejněno 15.02.2016 12:37 Dokument PDF Písmená zpráva zadavatele nábytek CPD.pdf 493.85 KB
Contract, its changes and amendments
smlouva Na předchozím Profilu uveřejněno 15.02.2016 12:45 Dokument PDF subrtova.szdcred_2016-02-15_09 -44-34.pdf 12.61 MB

Forms

URL addresses

Contract performance