Stručný popis předmětu:
Zadavatel zadává tuto podlimitní veřejnou zakázku na stavební práce v souvislosti s výkonem relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále též „ZZVZ“). V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku. Jelikož předpokládaná hodnota veřejné zakázky nedosahuje stanovený finanční limit, není zadavatel podle § 158 odst. 1 ZZVZ povinen zadat předmětnou sektorovou veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Zadavatel tedy nezadává tuto veřejnou zakázku v zadávacím řízení podle ZZVZ.
„Doplnění závor na přejezdu P5439 v km 9,335 trati Jaroměř - Trutnov hl.n.“
Tato stavba řeší doplnění stávajícího přejezdového zabezpečovacího zařízení na přejezdu P5439 o závory. U přejezdu dojde ke změně kategorie z PZS 3SBLI na PZS 3ZBLI. V rámci projektu dojde k nezbytné úpravě přístupové cesty na nástupiště zastávky Velká Jesenice tak, aby vyhovovala současným normám. Venkovní prvky PZS tvořeny výstražníky, závorami budou spojeny kabelizací s vnitřní technologií umístěnou ve stávajícím reléovém domku v blízkosti přejezdu. Volnost trati bude kontrolována pomocí stávajících počítačů náprav, které budou na začátku přibližovacích úseků přemístěny do nových kilometrických poloh. Pro napájení technologie PZS bude využita stávající přípojka. Dále se v rámci stavby upraví stávající přístup na nástupiště tak, aby cestující byli nuceni chodit před sklopenou závorou a ne přímo do oblasti přejezdu.
„Doplnění závor na přejezdu P5440 v km 9,880 trati Jaroměř - Trutnov hl.n.“
Tato stavba řeší doplnění stávajícího přejezdového zabezpečovacího zařízení na přejezdu P5439 o závory. U přejezdu dojde ke změně kategorie z PZS 3SNLI na PZS 3ZBLI. Současně s doplněním závor se doplní 1 úsek počítače náprav pro kontrolu volnosti v oblasti přejezdu vlečkové koleje, aby mohla být aktivována pozitivní signalizace. Nové PZS bude plně vyhovovat ustanovením normy ČSN 342650 ed.2. Venkovní prvky PZS tvořeny výstražníky, závorami budou spojeny kabelizací s vnitřní technologií umístěnou v novém reléovém domku v blízkosti přejezdu (umístěném přibližně ve stejném místě – cca 1m posun). Volnost trati bude kontrolována pomocí stávajících počítačů náprav, které budou na začátku přibližovacích úseků přesunuty do nových kilometrických poloh a doplněného 1 úseku na vlečkové koleji v oblasti přejezdu. Pro napájení technologie PZS bude využita stávající přípojka, která bude nově ukončena ve společné přístrojové skříni pro přejezdy.
Bližší specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je upravena v dalších částech zadávací dokumentace.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.szdc.cz)