Veřejná zakázka: Zvýšení traťové rychlosti v km 26,505 - 29,881 trati Beroun - Rakovník

Informace o veřejné zakázce

předchozí profil zadavatele Zadávací řízení bylo zahájeno na jiném Profilu:
Předchozí systémové číslo VZ: P15V00001247
Id předchozího profilu ve VVZ: 60053451

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 640
Systémové číslo: P17V00000631
Dle zákona: č. 137/2006 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: 509263
Počátek běhu lhůt: 09.03.2015
Nabídku podat do: 14.05.2015 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Zvýšení traťové rychlosti v km 26,505 - 29,881 trati Beroun - Rakovník
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Obsahem stavby je zkrácení jízdních dob, které bude dosaženo zvýšením traťové rychlosti na jednokolejné trati Beroun – Rakovník v úseku mezi stanicemi Roztoky u Křivoklátu – Městečko u Křivoklátu. Dalším přínosem bude zlepšení kultury cestování a zvýšení bezpečnosti vlakové dopravy na železniční dopravní cestě.
Trať se vyznačuje nízkými návrhovými parametry a jistou mírou podudržovanosti, z čehož plynou neatraktivní cestovní doby a tudíž i nižší konkurenceschopnost železniční dopravy. V současnosti je možné při rekonstrukci trati moderním svrškovým materiálem připustit mnohem větší příčné namáhání, které je vyjádřeno hodnotou nedostatku převýšení. Tím je zvláště u větších poloměrů možné podstatné zvýšení rychlosti. Je jisté, že si tato trať svůj dopravní význam udrží i do budoucna, a proto je nutno udržovat její stav v provozuschopném stavu odpovídajícímu bezpečné a plynulé dopravě s jistou úrovní pohodlí pro cestující. S tímto přímo souvisí kvalita kolejového svršku a objektů na trati.
Jedním z opatření, které tomuto pomáhají, je i přestavba po stavební stránce nevyhovujících úseků nebo mostních objektů. Předkládaná stavba je právě tohoto charakteru a navrhuje rekonstrukci úseku, kde je největší propad v rychlosti na trati a současně řeší rekonstrukci mostních objektů a propustků, které v tomto úseku leží a neumožňují využití zvýšení příčného namáhání koleje.
Současná traťová rychlost v dotčeném úseku je 50 km/h. Cílem stavby je dosažení rychlosti 70 km/h pro V100 resp. 75 km/h pro V130. Zavedení rychlosti 75 km/h pro V130 však bez zřízení traťového zabezpečovacího zařízení je nereálné vzhledem k tomu, že v současných TTP je pro tento úsek uvedena nejvyšší traťová rychlost 70 km/h. Úspora jízdní doby z důvodu zvýšení cestovní rychlosti posílí konkurenceschopnost železniční dopravy a prohloubí se integrace železniční dopravy do Integrovaného dopravního systému Středočeského kraje.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: uveřejnění na profilu - otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 114 370 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Středočeský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Správa železnic, státní organizace
  • IČO: 70994234
  • Poštovní adresa:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2020-000638

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
viz dokumentace

Položky předmětu

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky