Stručný popis předmětu:
Zadavatel zadává tuto podlimitní veřejnou zakázku na služby v souvislosti s výkonem relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“). V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku. Jelikož předpokládaná hodnota veřejné zakázky nedosahuje stanovený finanční limit, není zadavatel podle § 158 odst. 1 ZZVZ povinen zadat předmětnou sektorovou veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Zadavatel tedy nezadává tuto veřejnou zakázku v zadávacím řízení podle ZZVZ.
Zhotovitel vypracuje dva záměry projektu s doprovodnou dokumentací, které odevzdá objednateli ve dvou variantách technického řešení ke schválení CK MD ČR:
• Varianta 1 - peronizace stanice pro DOZ
• Varianta 2 - odstranění propadu traťové rychlosti v km 234,800 – km 236,650 a nahrazení železniční stanice odbočkou a zřízení zastávky (nástupišť)
Součástí díla je i vyjádření obecného stavebního úřadu o souladu navrhované stavby se záměry územního plánování, včetně zajištění stanovisek příslušných orgánů Státní správy, samosprávy a dalších předpokládaných dotčených osob, jejichž požadavky budou v ZP přiměřeně zohledněny a zapracovány, a to pro oba odevzdané ZP (správní poplatky uhradí Objednatel).
Součástí předmětu plnění je zpracování hodnocení ekonomické efektivnosti obou ZP dle „Prováděcích pokynů pro hodnocení efektivnosti projektů dopravní infrastruktury“ účinných od 15. 11. 2017, jejichž součástí je Rezortní metodika pro hodnocení ekonomické efektivnosti projektů dopravních staveb schválená Ministerstvem dopravy dne 31. 10. 2017. Tyto prováděcí pokyny jsou k dispozici na http://www.sfdi.cz/pravidla-metodiky-a-ceniky/metodiky/.
Záměry projektu u obou variant budou zpracovány v rozsahu dle Směrnice MD ČR č. V-2/2012, upravující postupy Ministerstva dopravy, investorských organizací a Státního fondu dopravní infrastruktury v průběhu přípravy a realizace investičních a neinvestičních akcí dopravní infrastruktury, financovaných bez účasti státního rozpočtu, v platném znění.
Doprovodnou dokumentací se rozumí dokumentace dle bodu 5.1. ZTP.
Součástí plnění je i zajištění a doplnění potřebných podkladů, mapových podkladů a certifikátů nezbytných ke zpracování obou Záměrů projektu a doprovodných dokumentací.
Dílo bude koordinováno se všemi stavbami v této oblasti, zejména se stavbami uvedenými v ZTP.
Bližší specifikace rozsahu předmětu plnění je obsažena v dalších částech zadávací dokumentace.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.szdc.cz)