Veřejná zakázka: Zvýšení bezpečnosti na železničních přejezdech v úseku Rakovník - Blatno u Jesenice

Informace o veřejné zakázce

předchozí profil zadavatele Zadávací řízení bylo zahájeno na jiném Profilu:
Předchozí systémové číslo VZ: P14V00006266
Id předchozího profilu ve VVZ: 60053451

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 508
Systémové číslo: P17V00000499
Dle zákona: č. 137/2006 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: 497111
Počátek běhu lhůt: 15.09.2014
Nabídku podat do: 25.11.2014 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Zvýšení bezpečnosti na železničních přejezdech v úseku Rakovník - Blatno u Jesenice
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je projekt a realizace stavby „Zvýšení bezpečnosti na železničních přejezdech v úseku Rakovník – Blatno u Jesenice “, charakter stavby – Zvýšení bezpečnosti na železničních přejezdech.

Soubor přejezdů se skládá ze čtyř dílčích staveb:
• „Výstavba PZS Rakovník – Blatno u Jesenice v km 1,712“
• „Výstavba PZS Rakovník – Blatno u Jesenice v km 3,698 a 5,509“
• „Výstavba PZS Rakovník – Blatno u Jesenice v km 6,441 a 7,969“
• „Výstavba PZS Rakovník – Blatno u Jesenice v km 23,988“

Předmětem plnění veřejné zakázky jsou stavební práce podle § 9 odst. 1 písm. b) ZVZ, jejichž součástí je projektová a inženýrská činnost.
Projektem stavby se ve smyslu přílohy č. 5 vyhlášky č. 146/2008 Sb., ve znění pozdějších předpisů, rozumí projektová dokumentace pro stavby drah a na dráze v jednom stupni zahrnující projektovou dokumentaci pro stavební povolení nebo k oznámení ve zkráceném řízení a projektovou dokumentaci pro provádění stavby. Projekt bude důsledně respektovat schválenou přípravnou dokumentaci, včetně schválených investičních nákladů. Součástí projekčních prací jsou veškeré činnosti a doklady zajišťující komplexní veřejnoprávní projednání, projednání s vlastníky dotčených nemovitostí a zajištění všech potřebných podkladů a certifikátů nutných k vydání stavebního povolení, a to na základě plné moci objednatele. Součástí činnosti zhotovitele je i výkon autorského dozoru, kterým zhotovitel zajistí soulad provádění stavby s ověřenou a projednanou projektovou dokumentací ve smyslu zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů.
Projekt stavby bude detailně rozpracovávat soubor staveb do technických, ekonomických a architektonických podrobností, hmotové, materiálové, stavebnětechnické, technologické, dispoziční a provozní vlastnosti a jakost, dále bude zohledňovat vliv stavby na životní prostředí a umožní vyhotovení soupisu prací s výkazem výměr a podrobný položkový rozpočet jednotlivých SO a PS a souhrnný rozpočet jako podklad pro schválení projektu stavby ve stupni dokumentace pro stavební povolení.

Předmětem veřejné zakázky je projekt a realizace stavby „Zvýšení bezpečnosti na železničních přejezdech v úseku Rakovník – Blatno u Jesenice“, charakter stavby – Zvýšení bezpečnosti na železničních přejezdech.
Místo stavby - Trať č. 161 Rakovník – Horní Slavkov–Kounice dle JŘ (TTP: 522B; DNÚ: REG0047 Rakovník – Bečov nad Teplou), Traťový úsek Rakovník – Blatno u Jesenice.
Krajová příslušnost - Středočeský kraj.
Katastrální území - Rakovník, Senomaty, Šanov, Krty

Stavba řeší vybavení železničních přejezdů v km 1,712; 3,698; 5,509; 6,441; 7,969 a 23,988 novým přejezdovým zabezpečovacím zařízením 3. kategorie – jde o křížení dráhy s komunikacemi různého charakteru (místní a účelovou komunikací, silnicí III. třídy). Jde o nahrazení stávajících křížů a stopek novým PZS 3. kategorie. Informace o činnosti PZS bude předávána přímo strojvedoucímu vlaku prostřednictvím přejezdníků, jen u přejezdu v km 1,712 budou indikace staženy do DK ŽST Rakovník.
Přejezd v km 1,712 bude vybaven přejezdovým zařízením světelným typu PZS 3SBI. Ovládání přejezdu bude automatické jízdou vlaku pomocí počítače náprav se směrovým účinkem. Přejezd bude osazen čtyřmi jednoduchými výstražníky v plastovém provedení s pozitivní signalizací. Indikace o stavu a ovládání PZS budou přenášeny po novém traťovém kabelu do dopravní kanceláře ŽST Rakovník. Technologie PZS bude umístěna v novém reléovém domku v blízkosti přejezdu. V RD bude zřízena i měřící diagnostika a záznamové zařízení. Na RD bude zřízen venkovní telefonní objekt, který bude zapojen do traťového okruhu a skříňka místního ovládání. Součástí PZS bude i přiložení kabelu 5XN0,8, který nahradí stávající nevyhovující sdělovací kabelové vedení v celém úseku stavby. Pro navázání PZS dojde k úpravě SSZ ŽST Rakovník. Budou upraveny prostředky pro zjišťování volnosti trati, vybudováno nové odjezdové návěstidlo ve směru na Blatno u Jesenice, vjezdové návěstidlo od Blatna u Jesenice bude umístěno do nové polohy a pro úvraťové jízdy ze ŽST Rakovník na zastávku Rakovník západ budou zřízena nová cestová návěstidla.
Přejezd v km 3,698 bude vybaven přejezdovým zařízením světelným typu PZS 3SBL. Ovládání přejezdu bude automatické jízdou vlaku pomocí počítače náprav se směrovým účinkem. Přejezd bude osazen dvěma dvojitými výstražníky v plastovém provedení s pozitivní signalizací. Informace o činnosti PZS bude předávána přímo strojvedoucímu vlaku prostřednictvím přejezdníků. Technologie PZS bude umístěna v novém reléovém domku v blízkosti přejezdu. V RD bude zřízena i měřící diagnostika a záznamové zařízení. Na RD bude zřízen venkovní telefonní objekt, který bude zapojen do traťového okruhu a skříňka místního ovládání. Součástí PZS bude i přiložení kabelu 5XN0,8, který nahradí stávající nevyhovující sdělovací kabelové vedení v celém úseku stavby.
Přejezd v km 5,509 bude vybaven přejezdovým zařízením světelným typu PZS 3SBL. Ovládání přejezdu bude automatické jízdou vlaku pomocí počítače náprav se směrovým účinkem. Přejezd bude osazen dvěma dvojitými výstražníky v plastovém provedení s pozitivní signalizací. Informace o činnosti PZS bude předávána přímo strojvedoucímu vlaku prostřednictvím přejezdníků. Technologie PZS bude umístěna v novém reléovém domku v blízkosti přejezdu. V RD bude zřízena i měřící diagnostika a záznamové zařízení. Na RD bude zřízen venkovní telefonní objekt, který bude zapojen do traťového okruhu a skříňka místního ovládání. Součástí PZS bude i přiložení kabelu 5 XN 0,8, který nahradí stávající nevyhovující sdělovací kabelové vedení v celém úseku stavby.
Přejezd v km 6,441 bude vybaven přejezdovým zařízením světelným typu PZS 3SBL. Ovládání přejezdu bude automatické jízdou vlaku pomocí počítače náprav se směrovým účinkem. Při jízdě z dopravy Senomaty bude přejezd ovládán pomocí dálkového ovladače. Přejezd bude osazen dvěma jednoduchými výstražníky v plastovém provedení s pozitivní signalizací. Informace o činnosti PZS bude předávána přímo strojvedoucímu vlaku prostřednictvím přejezdníků. Technologie PZS bude umístěna v novém reléovém domku v blízkosti přejezdu. V RD bude zřízena i měřící diagnostika a záznamové zařízení. Na RD bude zřízen venkovní telefonní objekt, který bude zapojen do traťového okruhu a skříňka místního ovládání. Součástí PZS bude i přiložení kabelu 5 XN 0,8, který nahradí stávající nevyhovující sdělovací kabelové vedení v celém úseku stavby. Technologická část na stávajícím přejezdu v km 6,379 bude nahrazena novou logikou pro oba přejezdy, která bude umístěna v RD u přejezdu v km 6,441. Tzn., že jedna logika bude ovládat všechny výstražníky na obou přejezdech. Na přejezdu v km 6,379 budou osazeny nové výstražníky, tak aby pokryly veškeré přístupové komunikace k přejezdu.
Přejezd v km 7,969 bude vybaven přejezdovým zařízením světelným typu PZS 3SBL. Ovládání přejezdu bude automatické jízdou vlaku pomocí počítače náprav se směrovým účinkem. Při jízdě z dopravy Senomaty bude přejezd ovládán pomocí dálkového ovladače. Přejezd bude osazen dvěma jednoduchými výstražníky v plastovém provedení s pozitivní signalizací. Informace o činnosti PZS bude předávána přímo strojvedoucímu vlaku prostřednictvím přejezdníků. Technologie PZS bude umístěna v novém reléovém domku v blízkosti přejezdu. V RD bude zřízena i měřící diagnostika a záznamové zařízení. Na RD bude zřízen venkovní telefonní objekt, který bude zapojen do traťového okruhu a skříňka místního ovládání. Součástí PZS bude i přiložení kabelu 5 XN 0,8, který nahradí stávající nevyhovující sdělovací kabelové vedení v celém úseku stavby.
Přejezd v km 23,988 bude vybaven přejezdovým zařízením světelným typu PZS 3SBL. Ovládání přejezdu bude automatické jízdou vlaku pomocí počítače náprav se směrovým účinkem. Přejezd bude osazen dvěma dvojitými výstražníky v plastovém provedení s pozitivní signalizací. Informace o činnosti PZS bude předávána přímo strojvedoucímu vlaku prostřednictvím přejezdníků. Technologie PZS bude umístěna v novém reléovém domku v blízkosti přejezdu. V RD bude zřízena i měřící diagnostika a záznamové zařízení. Na RD bude zřízen venkovní telefonní objekt, který bude zapojen do traťového okruhu a skříňka místního ovládání.
Napájení přejezdů bude provedeno samostatnými 3- fázovými přípojkami NN z distribuční sítě.
Zhotovitel v rámci zpracování projektu stavby zajistí zpracování podkladů pro realizaci stavby v potřebném množství a podobě (projekt stavby ve schválené podobě, soupisy prací).
Zhotovitel stavby zajistí zpracování žádostí o potřebná stavební povolení a zajistí vydání stavebního povolení, nebo oznámení ve zkráceném řízení.
Zhotovitel zpracuje potřebné podklady a zajistí posouzení a prohlášení o shodě notifikovanou osobou (subsystém energie, infrastruktury a traťového řízení a zabezpečení) dle dopisu MD ČR č. j. 15 /2012-130-INF/1 ze dne 22.10.2012 a jeho přílohy č.1.

Bližší specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je upravena v dalších částech zadávací dokumentace.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: uveřejnění na profilu - otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 54 809 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Správa železnic, státní organizace
  • IČO: 70994234
  • Poštovní adresa:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2020-000638

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
viz dokumentace

Položky předmětu

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků


Žádný účastník není přiřazen.

Vybraný dodavatel


Vybraný dodavatel není nastaven.

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.