Veřejná zakázka: Rekonstrukce mostu v km 183,323 trati Chomutov - Cheb

Informace o veřejné zakázce

předchozí profil zadavatele Zadávací řízení bylo zahájeno na jiném Profilu:
Předchozí systémové číslo VZ: P14V00005662
Id předchozího profilu ve VVZ: 60053451

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 493
Systémové číslo: P17V00000484
Dle zákona: č. 137/2006 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: 495879
Počátek běhu lhůt: 29.08.2014
Nabídku podat do: 13.10.2014 09:15

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Rekonstrukce mostu v km 183,323 trati Chomutov - Cheb
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Stavba řeší rekonstrukci železničního mostu v km 183,323 trati Chomutov – Cheb. Dokumentace navazuje na schválenou přípravnou dokumentaci stavby.
Stávající mostní objekt tvoří dvě jednokolejné ocelové nosné konstrukce s uložením koleje na mostnicích. Nový mostní objekt je navržen jako dvoukolejná nosná konstrukce s kolejovým ložem. Kolejové lože na mostě umožní odstranění směrové deformace koleje a propadu rychlosti.
Je navržena celková rekonstrukce mostního objektu v km 183,323, která spočívá v kompletní demolici stávajících konstrukcí pod kolejemi č. 1 a 2 a stavbě nové konstrukce mostu s kolejovým ložem. K navrženému řešení bylo také přistoupeno na základě zhodnocení stavu jednotlivých konstrukčních částí objektu. Na místě původního mostu bude zhotovena nová konstrukce tvořená prefabrikovaným železobetonovým polorámem o světlosti 8,0 m. Geometrické uspořádání konstrukce vychází z použití VMP 3,0 ve směrovém oblouku o poloměru R > 250 m. V rámci přestavby mostu dojde také k mírné úpravě nivelety a směrového vedení komunikace pod mostem. Aby bylo dosaženo požadované podjezdné výšky, bude snesena nosná konstrukce sousedního vlečkového mostu a částečně ubourány železobetonové krajní opěry tohoto mostu.
Stavba nové konstrukce mostu zajistí bezpečný provoz dráhy na mostě a silniční dopravy pod mostem. Na mostě je navrženo částečně otevřené průběžné kolejové lože. Vzhledem k podmínce dodržení podjezdné výšky min. na úrovni stávající bylo nutné přistoupit k úpravě železničního svršku – GPK - na přilehlých úsecích železniční trati. Stávajíc trať v dotčeném úseku je dvoukolejná. Rekonstrukce železničního svršku na mostě spočívá v úpravě GPK, zdvihu nivelety koleje č. 1 a č. 2, odstranění směrových deformací v místě stávajícího mostního objektu, odstranění propadu rychlosti v koleji č. 2. Celkově dojde ke zlepšení směrových poměrů v koleji na mostě a v přilehlém oblouku.
Přestavba mostního objektu a úprava GPK vyvolá také úpravu trakčního vedení v dotčeném úseku a ochranu vodovodu, který je umístěn pod komunikací pod stávajícím železničním mostem.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: uveřejnění na profilu - otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 15 465 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Správa železnic, státní organizace
  • IČO: 70994234
  • Poštovní adresa:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2020-000638

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
viz dokumentace

Položky předmětu

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky