Zakázka: Zvýšení traťové rychlosti v úseku Valašské Meziříčí – Hustopeče nad Bečvou

Informace o zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 4466
Systémové číslo: P19V00001077
Evidenční číslo zadavatele: 61719062
Datum zahájení: 15.04.2019
Nabídku podat do: 25.04.2019 09:00

Název, druh zakázky a popis předmětu

  • Název: Zvýšení traťové rychlosti v úseku Valašské Meziříčí – Hustopeče nad Bečvou
  • Druh zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Zadavatel zadává tuto podlimitní veřejnou zakázku na služby v souvislosti s výkonem relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“). V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku. Jelikož předpokládaná hodnota veřejné zakázky nedosahuje stanovený finanční limit, není zadavatel podle § 158 odst. 1 ZZVZ povinen zadat předmětnou sektorovou veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Zadavatel tedy nezadává tuto veřejnou zakázku v zadávacím řízení podle ZZVZ.

Předmětem VZ je technická pomoc investorovi při realizaci stavby „Zvýšení traťové rychlosti v úseku Valašské Meziříčí – Hustopeče nad Bečvou“

Cílem bude oprávněné, zdůvodněné, plynulé a bezproblémové čerpání finančních prostředků z fondu EU, CEF a SFDI na základě podkladů – projektu pro provedení stavby, realizační projektové dokumentace zhotovitele, smlouvy o dílo mezi zhotovitelem stavby a stavebníkem a kontrolní činnosti prováděné „IN SITU“.

TPI rozhodně představuje:
- účast na pravidelných (týdenních) pracovních poradách a především na kontrolních dnech stavby (většinou s měsíční periodicitou) za účelem sledování a kontroly realizačních postupů stavebních prací; sledování související problematiky realizace stavby – problémy, vypořádání připomínek budoucího správce, oprávněné připomínky stavbou dotčených jednotlivých subjektů, ovlivnění realizace vztahy stavby se správními, dohledovými, inspekčními a stavebními úřady, s autorským dozorem a především dozorem stavby (TDI)
- sledování souladu průběhu stavby s harmonogramem zhotovitele včetně z toho plynoucího řešení důsledků případného nesouladu
- sledování vzniku, řešení a projednání nesouladu realizace stavby s rozpočty jednotlivých SO/ PS stavby; posuzování požadavků zhotovitele na potřebu čerpání prostředků z rezervy stavby, poskytování stanovisek k oprávněnosti požadavků pro TDI a správce stavby:
o identifikace potřeby a realizace změn stavby proti DPS
o prověřování a potvrzování zdůvodněné potřeby vzniku méněprací a víceprací; písemná stanoviska k jednotlivým případům
o kontrola efektivního a především ekonomického řešení víceprací dle návrhu zhotovitele stavby; důsledná kontrola rozpočtů víceprací předkládaná zhotovitelem
o součinnost a poskytování odborných stanovisek až k finálnímu projednání jednotlivých víceprací na stavbě (k rozhodnutí o vzniku vícepráce; ke změnovým listům – jejich zdůvodnění a vypořádání;
změnová řízení stavby budou prováděna cestou Změnových listů dle Směrnice SŽDC č. 105 "Změny během výstavby", v platném znění)
o důsledná, důkladná a podrobná kontrola realizace schválených víceprací
- dílčí plnění – měsíčně na základě výkazu provedené a správcem stavby (TDS) potvrzené činnosti
- písemná stanoviska budou předávána nejpozději do 10 dnů od předání požadavku TDS (vedoucího pracovního týmu – správce stavby) k vyjádření

Stavba „Zvýšení traťové rychlosti v úseku Valašské Meziříčí – Hustopeče nad Bečvou“ je od počátku tvorby DSP spolufinancována z fondu EU „Nástroje pro propojení Evropy (CEF)“. TPI ve spolupráci a na základě pokynů TDI je povinen zajistit možnost sledovat čerpání nákladů stavby ve skladbě dle jednotlivých Aktivit uvedených v Grantové dohodě o přidělení dotace č. „INEA/CEF/TRAN/M2015/1137583“ (č.projektu - 2015-CZ-TM-0088-M; název projektu
- „Modernizace železniční tratě Valašské Meziříčí - Hustopeče nad Bečvou“).
Dále je TPI povinen poskytnout Objednateli potřebnou součinnost při vypracovávání pravidelných monitorovacích zpráv a závěrečné zprávy projektu spolufinancovaného z nástroje CEF. Jedná se o následující:
- zajišťování podkladů pro oficiální monitoring průběhu realizace stavby (spolupráce při zpracování průběžných monitorovacích zpráv pro potřeby agentury INEA v souvislosti s tím, že realizace stavby je spolufinancována z prostředků EU - CEF)
- podle požadavku objednatele (přímého investora stavby) zajistí potřebné podklady ve formě předepsaných tabulek pro průběžné monitorovací zprávy o vývoji projektu
- zajistí rozřazení nákladů realizace stavby na kofinancovatelné a nekofinancovatelné z fondu EU – CEF,
zajistí sledování nákladů způsobilých ke kofinancování dle činností/ aktivit z CEF smlouvy s EU (GRANT AGREEMENTu) prostřednictvím aplikace ASPE. Výstup z ASPE bude v rámci měsíční fakturace generovat přehled plnění po aktivitách (za fakturu; celkem od počátku realizace stavby)
- zajistí zpracování dalších podkladů pro průběžné monitorovací zprávy podle pokynů O FEU GŘ SŽDC, s.o., jako informativní podklad pro objednatele.

CPV: 71311230-2 Poradenství v oblasti stavebního inženýrství –železniční stavitelství.

Předmět zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky je blíže specifikován v zadávací dokumentaci.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: podlimitní sektorová VZ s uveřejněnou výzvou
  • Režim zakázky: mimo režim ZZVZ
  • Předpokládaná hodnota: 1 936 650 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Správa železnic, státní organizace
  • IČO: 70994234
  • Poštovní adresa:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Název oddělení: Stavební správa východ
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2020-000638

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.szdc.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě zakázky