Public contract: Rekonstrukce mostu v km 80,930 trati Hohenau (ÖBB) - Přerov

Information on public contract

previous contracting authority profile Procurement procedure was commenced on other profile:
Previous public contract system number: P14V00004297
Previous VVZ profile identification: 60053451

procurement procedure phase Awarding
Procurement procedure in progress
DBID: 443
System number: P17V00000434
Under the Act: no. 137/2006 Coll.
Registration number in VVZ: 492302
Date of start: 15.07.2014
Tender submit to: 29.09.2014 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Rekonstrukce mostu v km 80,930 trati Hohenau (ÖBB) - Přerov
  • Type of public contract: Works

Brief subject description:
Účelem stavby je zvýšení traťové rychlosti v úseku st. hr. Rakousko – žst. Břeclav (mimo) na 160km/h při maximálním využití stávající vybudované technické a dopravní infrastruktury , s minimálním záborem mimodrážních pozemků. Předmětem veřejné zakázky je lokální stavba bodového charakteru, řešící rekonstrukci železničního mostu v km 80,930 trati Hohenau (ÓBB) — Přerov, který je v havarijním stavu, jelikož došlo k naklopení mostního ložiska. V rámci šetření správce objektu byla vyhotovena podrobná diagnostika mostu (Doc. Ing. Ladislav Klusáček — VUT BRNO), jejímž závěrem je, že most má závažné poruchy v uložení i na spodní stavbě — pilířích, tudíž je nutné provést rekonstrukci. Příčina byla shledána v nekvalitním betonu pilířů mostu a v nevhodném řešení dilatačního schématu bezstykové koleje versus most. V rámci dokumentace jsou řešeny i stávající související stavební objekty a provozní soubory, kterých se stavba dotkne. Zásadním požadavkem investora je zachování provozu železniční trati během stavby. Most nebude kompletně odstraněn v žádné z fází výstavby. Stavební práce budou probíhat za provozu a rekonstrukce mostu proběhne na částech ponechané stávající spodní stavby.

V rámci této veřejné zakázky dojde k rekonstrukci mostního objektu v km 80,930, odstranění propadu rychlosti v místě mostního objektu a zvýšení traťové rychlosti na 160 km/hod od km 77,992 po km 82,100 v obou kolejích i směrech. Rekonstrukce zahrnuje odstranění technicky nevyhovujícího stavu mostu a nahrazení mostem novým . Zvolena je ocelová konstrukce s ortotropní mostovkou, která bude tvořit žlab pro kolejové lože. Každou kolej bude převádět jednokolejný jednopólový most o rozpětí 97,5 m. Spodní stavba mostu je navržena jako železobetonová, hlubinně založená na vrtaných pilotách. Součástí stavby jsou stavební úpravy na železničním svršku a spodku, staničním zabezpečovacím zařízení, traťovém zabezpečovacím zařízení, sdělovacím zařízení, trakčním a energetickém zařízení. V rámci stavby bude zřízena provizorní odbočka Pohansko. Podrobný popis jednotlivých SO a PS je obsažen v zadávací dokumentaci stavby.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: published on profile - open procedure
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 374 945 000 Kč without VAT

Place of performance

  • Jihomoravský kraj

Contracting authority

  • Official name: Správa železnic, státní organizace
  • CRN: 70994234
  • Postal address:
    Dlážděná 1003/7
    11000 Praha
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2020-000638

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
viz dokumentace

Subject items

Public documents

Forms

URL addresses