Brief subject description:
Rozhodující náplní stavby "Uzel Plzeň, 1. stavba - přestavba pražského zhlaví", je realizace železničního svršku, a to v hlavních kolejích a v ostatních kolejích, pro koleje manipulační bude využito výzisku v rámci stavby. Výhybkové konstrukce jsou standardní, s rychlostí do odbočné větve do 60km/h. Realizací stavby se zvyšuje stávající průjezdná rychlost v kolejích III. TŽK na 80km/h. V rámci dodávky žel. spodku pak bude řešena realizace nových nástupišť č. 1 a 4 s výškou hrany 550mm nad temenem kolejnice (TK), včetně jejich zastřešení a rekonstrukce stávajících nástupišť č. 2 a 3, spolu s rekonstrukcí stávajícího zastřešení, při zachování jejich historické hodnoty. Přístupy na nástupiště budou mimoúrovňové a vybavené prvky pro pohyb osob s omezenou schopností pohybu a orientace. Rovněž bude realizováno kompletně nové odvodnění kolejiště s následnou výstavbou podkladních vrstev. Z hlediska pozemních objektů pak dojde k výstavbě nové budovy centrálního stavědla, která bude situována v prostoru trianglu („Triangl“). Jedná se o dvoupodlažní budovu na obdélníkovém půdorysu. Funkční využití je výhradně pro umístění technologických zařízení a obsluhující personál. V rámci stavby budou odstraněny stávající nevyhovující objekty. Z hlediska umělých staveb bude vybudován nový východní podchod pro cestující, který propojí jednotlivá nástupiště a zajistí přístup z prostoru budoucího autobusového terminálu v ul. Šumavská. Dále dojde k rekonstrukci mostu „Gambrinus“ přes ulici U Prazdroje.Vybuduje se zcela nové zabezpečovací zařízení 3. kategorie splňující podmínky interoperability, které bude včetně obsluhujícího personálu umístěno v budově centrálního stavědla (Triangl). Z hlediska sdělovacího zařízení bude vybudován nový informační systém pro cestující, diagnostická zařízení, protipožární signalizace, kamerové systémy a především přenosové systémy pro další nadstavby dálkového řízení. Další podrobnosti viz zadávací dokumentace.
Tenders or requests to participate submit to:
viz dokumentace